  • 1. Data: 2005-05-17 07:58:57
    Temat: Prosba o porade - Biblioteka
    Od: LewSoft <l...@g...pl>

    Czesc

    Znajoma pracowala w bibliotece, ktora ma byc zamknieta i chyba
    zlikwidowana. O ile mi wiadomo trzeba zrobic inwntaryzacje i takie tam
    procedury. Czy ona jako pracownica powinna byc obecna przy
    przeprowadzaniu tego typu operacji? Czy tez wladze powiatu czy gminy
    moga same to przeprowadzac bez jej wiedzy i udzialu?

    Pozdrawiam

    Lew

  • 2. Data: 2005-05-17 10:21:29
    Temat: Re: Prosba o porade - Biblioteka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LewSoft" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeprowadzaniu tego typu operacji? Czy tez wladze powiatu czy gminy
    > moga same to przeprowadzac bez jej wiedzy i udzialu?

    Pracowała, więc nie pracuje. Jeśli została zwolniona i nie
    przeprowadzono inwentaryzacji, to teraz już nie ma znaczenia jej wynika.
    Natomiast jeśli coś pokręciłeś i ona nadal pracuje, to o ile ma
    odpowiedzialność materialną, to mają obowiązek ją powiadomić o terminie
    inwentaryzacji i dopuścić do udziału.

  • 3. Data: 2005-05-25 16:54:20
    Od: LewSoft <l...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > Natomiast jeśli coś pokręciłeś i ona nadal pracuje, to o ile ma
    > odpowiedzialność materialną, to mają obowiązek ją powiadomić o terminie

    Zostala odsunieta od inwentaryzacji, po czym zatrudniono kogos bez
    wymaganych kwalifikacji (ona to ma) na jej miejsce. Do tego Nie
    poinformowano jej o zmianie decyzji, dowiedziala sie nieoficjalna droga,
    ze inwentaryzacja jest zakonczona. Nastepnie kierownik wystosowal pismo,
    ze czekal a ona sie nie zjawila - nie poinformowal jej w zaden sposob o
    terminie spotkania, ani ze takowy wogole jest. Do tego wszystkiego
    podal, ze nie uczestniczyla. Dodatkowo nie moze odebrac swoich
    prywatnych rzeczy z biblioteki. Bledow formalnych co niemiara, lecz
    kierownik "ma znajomosci" w gminie (rodzina). Kurator oswiaty takze jest
    powiazany z ta rodzina. Coz mozna dalej? Wytknac bledy, odpowiedziec na
    zarzuty, podeprzec sie dokumentami lub prosic o wskazanie tych, ktorymi
    "informowano" (nie bylo takowych) o spotkaniach i wszelkich "nakazach
    lub prosbach"?

    Pozdrawiam
    Lew

  • 4. Data: 2005-05-25 19:18:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LewSoft" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    To zależy z czym co chcesz robić. Co do samej inwentaryzacji, to błąd
    proceduralny może być podstawą do nieuznania za wiążący jej wyniku.
    Czyli jeśli były braki, to teraz mają problem. Co do samego zwolnienia,
    no to już trudno mi coś doradzić. Jakiś powód chyba musiał być. Można
    ewentualnie walczyć w sądzie pracy. Ale to już trzeba by było znać
    szczegóły, by doradzać. Nic o tym nie piszesz, więc trudno mi
    powiedzieć.