  • 1. Data: 2004-11-09 10:17:57
    Temat: Problem ze splata ZUS'u
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    Witam. pisze do was bo moja tesciowa ma ogromny problem, a ja lubie swoja
    tesciowa i chcialbym bardzo jej pomoc.
    PRzechodzac do sedna sprawy. Matka mojej zony pracowala w szwedzkiej spolce
    z siedziba w polsce. Spolka ta nie placila zusow miala ogromne zaleglosci i
    w koncu oglosila upadlosc. Po czym tesciowa wziela sprawy w swoje rece i
    odkupila od szwedow za przyslowiowa zlotkowe firme razem z zobowiazaniami.
    Zaczela produkcje pelna para. Zatrudnia kilkadziesiat osob. Starala sie o
    umozenie zusow, niestety nie udalo sie jej. W zwiaku z tym zaczela placic
    tylko biezace. Teraz po paru miesiacach dzialalnosci, zus dal jej tydzien na
    splate ponad 400.000zl zadluzenia. Jest to dla niej ogromna kwota ktorej nie
    ma w zaden sposob mozliwosci splacic. Czas splaty minal. Wyglada na to ze
    jej firma zostanie zamknieta.kobieta chodzi struta, placze po katach, na
    bruk pojdzie kilkadziesiat pracownikow, a jej samej prawdopodobnie zabiora
    mieszkanie i inny majatek. Czy jest jeszcze jakies wyjscie z tej sytuacji?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-09 19:33:34
    Temat: Re: Problem ze splata ZUS'u
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

> [...]
    > mieszkanie i inny majatek. Czy jest jeszcze jakies wyjscie z tej sytuacji?

    Nagłośnić sprawę w TV. Na dyrekcje ZUS nic tak pozytywnie nie wpływa,
    jak
    mały wstrząs mógzu na ekranie TV.
    Bo od strony prawnej to stoi na straconej pozycji.