  • 11. Data: 2022-10-17 20:07:41
    Temat: Re: Prawo pracy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2022 o 19:24, J.F pisze:

    > Moze i wysmienite, ale przeciez byly badania przy przyjeciu do pracy
    > i tam wada spisana.

    No właśnie... nie. Sam się zdziwiłem. Ale jak pisałem - może to być
    radosna twórczość lekarza "zakładowego".

    > Ale okulary sie chyba nalezą bez winy.

    No właśnie dlatego byłem zdziwiony, ale nie chciało mi się tego wtedy
    zgłębiać. Teraz jak patrzyłem w regulamin to żadnych takich zapisów nie
    ma, ale że mi nie wpisali to żeby dostać dofinansowanie musiałbym na
    dodatkowe badanie iść, na dodatkowe podanie i za zgodą przełożonego. I
    tak dają tylko dwie stówy więc machnąłem ręką.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!