  • 11. Data: 2018-11-29 07:08:36
    Temat: Re: Prawa kota
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2018 18:41:31 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    61280,pomoc-kotom-w-ziemie-dokarmainie-czy-spoldziel
    nia-musi-pomoc.html

    > Moim zdaniem wyrażone w podlinkowanym przez Ciebie stanowisko Pani
    > Dominiki Wiśniewskiej i mec. Gwiżdżą jest niedorzeczne. Po pierwsze
    > zamykanie okienek przede wszystkim powinno być podyktowane oszczędnością
    > ciepła. Kto by pokrywał koszty tych strat ciepła?

    Spoldzielnia :-)

    To musi spoldzielnia dorobic wlazy dla kotow z izolacja :-)

    > Po drugie to właściciel nieruchomości ma prawo decydowania o sposobie
    > użytkowania i ewentualne ograniczenie tego prawa (obowiązek umożliwienia
    > zamieszkania tam dzikich kotów) musiałoby wynikać wprost z ustawy.
    > Znamiennym jest, że Pani Wiśniewska nie wskazuje takiej podstawy.

    No jak nie - przeciez to jest znecanie nad zwierzetami ...

    > W dalszej części artykułu nawet podniesiono, że obowiązek opieki nad
    > bezdomnymi zwierzętami spoczywa na samorządzie. Nie wiem na jakiej
    > -podstawie mec. GWIŻDŻ wywodzi, że zamykanie drzwi, czy okien jest
    > "znęcaniem sie nad zwierzętami".

    Przy -10 jestem sklonny sie z nim zgodzic ...

    > Rozumiał bym, gdyby chodziło jeszcze o
    > drzwi i okna w obiektach należących do Samorządu, na którym ciąży
    > ustawowy obowiązek opieki - ale w innych obiektach?

    O to to to ...

    J.

  • 12. Data: 2018-11-29 08:08:05
    Od: p...@g...com

    --To nadal nie będzie znęcanie. Jeśli celowo zamknie te drzwi wiedząc, że tam jestem,
    to co najwyżej pozbawienie wolności.

    doprawdy ?

    Znęcanie się nad zwierzętami - zadawanie albo świadome dopuszczanie do zadawania bólu
    lub cierpień.

    jesli tydzien w ciemnej nieogrzewanej piwnicy to dla ciebie wczasy to zapraszam do
    siebie

  • 13. Data: 2018-11-29 08:08:34
    Od: p...@g...com

    --A co ja mam z tym wspólnego?

    robisz za czarny charakter :-)

  • 14. Data: 2018-11-29 09:28:26
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >.. Po pierwsze
    > zamykanie okienek przede wszystkim
    > powinno być podyktowane oszczędnością
    > ciepła. Kto by pokrywał koszty tych strat ciepła?

    Okno służy do wietszenia, oraz , jeśli idzie o okienka piwniczne, to zwykle
    służy do doprowadzenia tlenu do okolic wlotu powietsza do wywietsznika. Bez
    otwartego okienka nie ma ciągu w wentylacji.
    Więc pozorna dbałośc o koty, jest w istocie dbałością o człowieka, jak
    zwykle.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 15. Data: 2018-11-29 09:37:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.11.2018 o 12:37, z pisze:
    > Bo świat zmierza w kierunku traktowania zwierząt jak ludzi a ludzi jak
    > zwierzęta.
    Racja, z zastrzeżeniem takim, że jest jednak jeden naród, który zachowa
    atrybuty człowieczeństwa, a reszta stworzeń zostanie zrównana.
    Jacek

  • 16. Data: 2018-11-29 13:19:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >wywietsznika. Bez otwartego okienka nie ma ciągu w wentylacji.
    >Więc pozorna dbałośc o koty, jest w istocie dbałością o człowieka,

    Ale w piwnicy ludzie nie mieszkaja.

    A na te odrobine tlenu powinna wystarczyc nieszczelnosc (czasem
    celowa) okien i drzwi ...

    W mieszkaniu tez trzymasz otwarte okno ?

    J.

  • 17. Data: 2018-11-29 13:20:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 28-11-18 o 20:06, p...@g...com pisze:

    >To nadal nie będzie znęcanie. Jeśli celowo zamknie te drzwi wiedząc,
    >że
    >tam jestem, to co najwyżej pozbawienie wolności.

    Bez picia, jedzenia lub toalety, to jednak znecanie.

    J.

  • 18. Data: 2018-11-29 13:38:36
    Od: p...@g...com

    --Bez picia, jedzenia lub toalety, to jednak znecanie.

    niektorzy musza posiedziec aby sie przekonac :-)

  • 19. Data: 2018-11-29 17:55:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 08:08, p...@g...com pisze:
    > --A co ja mam z tym wspólnego?
    >
    > robisz za czarny charakter :-)

    Aha. No to grrr!!!

    Choć ogry to mają na pieńku z człowiekami z pochodniami. Z kotami to
    szataniści ponoć...

    Shrek

  • 20. Data: 2018-11-29 17:56:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 13:20, J.F. pisze:

    > Bez picia, jedzenia lub toalety, to jednak znecanie.

    Przekroczenie uprawnień. Modne takie - do wszystkiego pasuje - czy zabić
    kogoś na kulsonariacie, czy łapówkę wymusić...

    Shrek