  • 1. Data: 2004-11-10 13:25:40
    Temat: Porady- KRUS
    Od: "Edyta" <s...@p...onet.pl>

    Witam :)

    Mam ogromną prośbę, a jest o tyle ogromna, co pilna :(.
    Błagam o poradę, gdyż nie mam juz siły biegać po urzędach, w
    których i tak niewiele można się dowiedzieć..
    Otóż w latach 1996-2004 prowadziłam działalność pozarolniczą,
    przy czym corocznie występowały u mnie okresy przerwy - były to
    okresy urlopowe, praktycznie zawsze w tym samym - letnim-
    okresie. Nie mając pojęcia o tym, że urlop jest interpretowany
    jako przerwanie działalności, otrzymałam pismo z KRUSu z
    informacją o wyłączeniu mnie z ubezpieczenia. Nogi się pode mną
    ugięły :( Błagam o jakąkolwiek poradę gdzie- i czy w ogóle-
    istnieje możliwość odwołania się od tejże decyzji.
    Pozdrawiam i czekam z wielka nadzieją. Edyta