  • 1. Data: 2002-12-05 20:13:09
    Temat: Pomocy
    Od: "Bartek" <b...@d...pl>

    Dzień dobry!

    Mam 22 lata, jestem studentem 1 roku WSZiB w Krakowie, wcześniej studiowałem
    na Politechnice Krakowskiej. Pobierałem i pobieram rentę po tacie. Będąc na
    politechnice miałem problemy zdrowotne psychiczne(popadłem w depresję) jak i
    fizyczne. Wziąłem roczny bezpłatny urlop dziekański(nawiasem mówiąc został
    mi on przyznany wstecz-nie mam żadnego zaświadczenia lekarskiego za ten
    okres ) przed końcem trzeciego semestru, którego nie zaliczyłem. Wróciłem
    znowu na drugi rok po przerwie i sytuacja się powtórzyła, tyle ,że nie
    mogłem już wziąć drugiego urlopu bezpłatnego więc poprosiłem o urlop
    zdrowotny (miałem w późniejszym terminie donieść zaświadczenie jednak nie
    uczyniłem tego gdyż przekonałem się że wszystkie problemy były spowodowane
    uczelnią- nie nadawałem się).Zostałem skreślony z listy studentów we
    wrześniu tego roku. Wczoraj dostałem pismo informujące ,że mam zwrócić kwotę
    rzędu 50 tyś. złotych za bezprawne pobieranie renty w czasie urlopowym.
    Teraz jestem na płatnych studiach i nie dysponują taką kwotą, moja rodzina
    także. Jestem załamany bo nie wiem co mam zrobić, bo jeśli będę musiał
    zwrócić taką kwotę.....pomocy.

    Bartek