  • 1. Data: 2003-02-24 12:39:16
    Temat: Podszywanie sie
    Od: "diablo" <d...@d...com.pl>

    Witam
    Czy podszywanie sie pod czyjas osobe, wysylanie zdjec, rozdawanie nr
    telefonow i dzialanie w zlym interesie osoby pod ktora ktos sie podszywa
    jest karane, jesli tak to gdzie sie z tym zglosic? Czy maile moga byc
    dowodami? Czy na policji ( jesli to tam mam to zglosic ), sa kumaci ludzie
    tzn, czy na podstawie wiadomosci ktora dostalem od osoby ktora sie podemnie
    podszywa beda mogli ustalic cos wiecej? Byc moze to wszystko troszke
    chaotycznie napisalem, ale jestem w powaznym szoku?
    pozdr.
    diab

  • 2. Data: 2003-02-24 12:53:01
    Temat: Re: Podszywanie sie
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "diablo" <d...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podszywa beda mogli ustalic cos wiecej? Byc moze to wszystko troszke
    > chaotycznie napisalem, ale jestem w powaznym szoku?

    Podaj coś bliższego o tym zdarzeniu bo z tego posta trudno zgadnąć
    kwalifikację a co zatem adresata "skargi"

    Stan_Z