-
1. Data: 2005-01-22 18:33:20
Temat: Podstawy prawne statusu pracowników samorządowych
Od: Jacq <j...@W...pl>
Witam,
Nie jestem prawnikiem i moja wiedza w tej dziedzinie jest bardzo
znikoma. Jednak na studiach (informatyka)mamy przedmiot podstawy prawa.
Zaliczeniem jest napisanie pracy. Temat mojej pracy to:
"Podstawy prawne statusu pracowników samorządowych".
Na czym polega mój problem:
Mam przed sobą Ustawę o pracownikach samorządowych.
Pracę mam napisać na 4 strony, a cała ustawa ma ich 7.
I tu pytanie, co powinienem omówic przy takim temacie
pracy, ponieważ o stamym statusie stanowi (chyba) jedynie
art.1 tej ustawy. Liczy on sobie 15 linikek tekstu.
Jak z tego zrobić pracę??
Czy znajdzie się ktoś kto wskaże mi kierunek w jakim powinienem
się zwrócić w pisaniu tej pracy?? Na co zwrócić uwagę??
Pozdrawiam i z góry dziękuję
tym którzy wykarzą odrobinę dobrej woli
by pomóc studentowi ;)
Jacek
Najnowsze w dziale Prawo
-
Nowe zasady PESEL dla cudzoziemców od 2026 r. Kto będzie musiał stawić się osobiście w urzędzie?
-
Prawo do naprawy - szansa czy wyzwanie? Jak firmy mogą zyskać na nowych przepisach?
-
Uwaga na pułapki Black Friday! Sprawdź, jak kupować świadomie i bezpiecznie
-
Przymusowy urlop między świętami a Nowym Rokiem - kiedy szef może narzucić termin wolnego?


do góry
2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność