  • 1. Data: 2002-10-09 07:45:33
    Temat: Pilne - zeznania, sprawa o dziecko
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    Wiatm

    Na dniach mam sprawy sadowe dotyczace mojego synka.
    Obecnie staram sie o opieke nad nim. Matka natomiast chce go zabrac do
    USA.

    Od czasu rozwodu w 2002 mielismy szereg spraw sadowych w tym o opaszport
    dla dziecka o ktory wystapila matka syna, jednak po przedstawieniu moich
    dowodow sprawe wycofala.

    -W pierwszym liscie jej pelnomocnika bylo zawarte ze matka chce odwiedzic
    ojca ktory przebywa tam od ponad 10 lat.

    -W wsrpawie sadowej w pismie zawarla ze chce odwiedzic kolezanki w
    holandii, zaprzeczajac przed sadem ze chce wyjechac do USA. (sprawe jak podalem
    wczesniej wycofala)

    -Obecnie wyjezdza na stale do USA na wize narzeczenska (co potwierdza ze
    chciala tam wyjechac na stale o czym zaprzeczala przed sadem)

    I pytanie czy to jest skladanie falszywych zeznan?

    Wczesniej rowniez przedstawiala argumenty ze dziecko jest chore i chce
    wyjechac na leczenie syna do stanow. Obecnie przedstawia w sadzie
    dokumenty ze syn jest zdrowy i moze wyjechac ( takie sa wymogi
    konsulatu ) przy czym w obu wypadkach przedstawiala zaswiadczenia
    lekarskie. Czy to jest preparowanie dowodow?

    Prosze o opinie

  • 2. Data: 2002-10-09 11:52:37
    Temat: Re: Pilne - zeznania, sprawa o dziecko
    Od: "dodo" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:ao0mqu$asi$...@z...polsl.gliwice.pl...
    > Wiatm
    > Na dniach mam sprawy sadowe dotyczace mojego synka.
    > Obecnie staram sie o opieke nad nim. Matka natomiast chce go zabrac do
    > USA.
    [ciach]
    > Prosze o opinie

    skad ja to znam ...
    Rówiez niecierpliwie czekam na podpowiedzi i opinie w tej sprawie .
    Dodo

  • 3. Data: 2002-10-09 11:57:33
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Piotr Sinda wrote:
    [..]

    Z tego co wiem to bez obecności OBOJGA rodziców, amerykanie
    nie dadzą wizy dziecku.
    No chyba, że załatwi to jakoś na krzywy ryj.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 4. Data: 2002-10-09 12:22:38
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <3...@e...pl>, Elita.pl wrote:

    > Piotr Sinda wrote:
    > [..]
    >
    > Z tego co wiem to bez obecno?ci OBOJGA rodziców, amerykanie nie dadz?
    > wizy dziecku.
    > No chyba, ?e za?atwi to jako? na krzywy ryj.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Oj pomy?ka

    Wlasnie mam pisma przyslane przez z sad i w nich potwerdzenie ambasady na
    zgode wyjazdu z dzieckiem (wiza narzeczenska). Potrzebna jest tylko zgoda
    sadu, a wlasnie taka sprawa sie odbedzie. Ojciec czy Matka nie wychowujaca
    dziecko nie ma nic tu do gadania. Nie istotne ze ma wszystkie prawa
    zachowane. Nie istotne ze druga osoba nie dopuszcza do ciecka. Wszystko
    jest nieistotne. Pytanie bylo kierowane do kogos kto sie na tym zna a nie
    ludzi ktorzy mysla ze polskie prawo jest sprawiedliwe.

    pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-10-10 06:37:07
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    Male sprostowanie. Rozwod byl w 2000 roku.