  • 1. Data: 2002-10-21 16:13:59
    Temat: Pies i jego wlasciciel !
    Od: "Mariusz Lander" <m...@w...pl>

    Witam

    Moze to takie troche smieszne zawracanie glowy
    ale chcialbym sie dowiedziec czy tak ma byc czy tak ma niebyc,
    a jesli nie to czy jest jakas podpora prawna zeby temu zapobiec.

    A wiec !
    Rok temu przyprowadzila sie na moje osiedle (jest to osiedle domkow jednorodzinnych)
    pewna rodzinka. Kobita dwa razy dziennie o tych samych porach dnia jakby ze zegarkiem
    w reku
    przyprowadza mi pod dom,plot psa, ktory leje mi na plot lub sra na chodnik albo w
    kolo plotu.
    Po czasie zwrocilem uwage kobicie (grzecznie:)) zeby nauczyla pieska robic to gdzie
    indziej
    na co ona odparla mi tak ,,Ja place podatek za psa
    a kolo plotu biegnie droga dojazdowa (miedzy moim plotem a sasiednim 2m) wiec nic mi
    do tego".
    A wiec slupki zolkna a kolo plotu az strach przejsc.

    istnieja jakies prawa zeby temu zapobiec ?
    Czy musze sie z tym pogodzic ?

    m.l.

  • 2. Data: 2002-10-21 16:14:26
    Temat: Re: Pies i jego wlasciciel !
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Mariusz Lander"
    >A wiec slupki zolkna a kolo plotu az strach przejsc.
    >istnieja jakies prawa zeby temu zapobiec ?
    >Czy musze sie z tym pogodzic ?

    u mnie tez zalatuje przy furtce - czytalem kiedys ze w niemczech wyhodowano
    roslinke odstraszajaca zapachem zwierzęta.
    I są rowniez jakieś zapachy w aerozolu powodujące że zwięrzęta się zniechęcą
    do takiego miejsca - gdyby ktoś wiedział jak takie coś się nazywa to proszę
    o informację,
    Mysle ze to prosciej niz walczyc z sąsiadką, tym bardziej ze skutkuje na
    wszystkie psy a nie tylko na psa sąsiadki ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-21 16:33:41
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    blad wrote:
> [...]
    > Mysle ze to prosciej niz walczyc z sąsiadką, tym bardziej ze skutkuje na
    > wszystkie psy a nie tylko na psa sąsiadki ;-)

    Troche to OT, ale skoro chcieles ;)

    W "Castoramie" w dziale ogrodniczym widzialem plyn do odstraszania
    psow i kotow. Nie znam producenta, ale podaje opis:
    Butelka plastikowa ok. 1 / 1,5l. Nazywa sie "Pies i Kot Out".
    Podobno nieszkodliwa dla roslin. Zniecheca zapachem psy i koty.
    W tej samej "serii" byly preparaty "Mrowki Out", "Kret Out",
    "Mech Out" i jeszcze cos.

    Sam nie uzywalem, wiec nie wiem jak sie sprawdza, ale czytalem
    opis. Tak zaciekawilo mnie :).

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 4. Data: 2002-10-21 16:42:33
    Od: "Yngwie" <y...@w...pl>

    Użytkownik Arti <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3db450f7$...@n...home.net.pl...
    > A propo psow....
    > Pytanie:
    > - czy pies ma prawo szczekac i siusiac na trawie?
    >
    > Odpowiedz:
    > - nie, pies nie ma prawa szczekac i siusiac na trawie. Prawo maja osoby
    > fizyczne i prawne.
    >
    > :-)
    >
    > pozdrawiam
    > Arti
    >
    > Czy powyzej sa dla Ciebie jakies niejasnosci ?, czy chciales sie podzielic
    swoja
    sugestia na temat psow?

  • 6. Data: 2002-10-21 20:34:33
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Yngwie" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Arti <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3db450f7$...@n...home.net.pl...

    > swoja
    > sugestia na temat psow?

    raczej wlascicieli psow jako osob fizycnych ktore sa podmiotem praw i
    obowiazkow wzgledem swojego zwierzaka. Czylki jak piesio nabrudzi u sasiada
    pod bramka to wlasciciel pieska ma prawo...malo tego ma prawny obowiazek
    posprzatac po piesku :) co jest raczej nie przestrzegane...

    pozdrawiam
    Arti

  • 7. Data: 2002-10-22 13:17:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Lander" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    istnieja jakies prawa zeby temu zapobiec ?
    Czy musze sie z tym pogodzic ?

    tez jestem wlasicicielem psa, i zawsze mnie uczono ze toWLASCICIEL PSA ma
    sprzatac po psie, a nie WLASCICIEL NIERUCHOMOSCI ktora ten pies byl laskaw
    spaskudzic, co niniejszym czynie. i placenie czy tez nieplacenie podatku od
    psa nic tutaj nie znaczy. oprocz prawa stoi za toba kultura osobista, a
    raczej proba nauki tej kultury wlascicielki psa.

    Adam