  • 1. Data: 2022-05-27 14:36:51
    Temat: "Pieniądze można znaleźć na ulicy"
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tak zarabia wiecznie biedny żyjący na koszt państw.

    "200 tys. zł to kościelnemu... Panie, za tyle dni pracy w Stanach?! I to
    takiej ciężkiej! Jak ja pracuję, to pracuję. Miałem koszulkę z napisem
    konstytucja i przestrzegałem w Stanach, że taki dzielny naród polski
    dopuścił do władzy demagogów, populistów i nie można się pozbierać, więc
    mówiłem, żeby na Zachodzie takich błędów nie popełniali" - mówił w
    rozmowie z dziennikiem.

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-05-27/lech-
    walesa-powrocil-z-usa-powiedzial-ile-udalo-mu-sie-za
    robic/?ref=aside_najnowsze