  • 1. Data: 2011-03-20 13:12:47
    Temat: Pensja mniejsza niż minimum ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    W zawodach typu fryzjerka czy kosmetyczka normą jest
    wypłata jako "procent" z zarobionych pieniędzy (przeważnie 25-35%).
    Tak mnie zastanawia jaka powinna być wypłata u osoby, która
    zatrudniona jest na pełny etat ale z "procentów" wypracowała
    powiedzmy 500zł w ciągu miesiąca ?
    IMHO pracodawca wtedy powinien dołożyć tak by wypłata wynosiła minimum.

  • 2. Data: 2011-03-20 13:22:19
    Temat: Re: Pensja mniejsza niż minimum ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 14:12:47 +0100, Radek D <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >powiedzmy 500zł w ciągu miesiąca ?
    >IMHO pracodawca wtedy powinien dołożyć tak by wypłata wynosiła minimum.
    Jeśli umowa o pracę to powinien dołożyć. A jak zlecenie to zgodnie z
    umową - może być 500 zł za 200h pracy.

    WAM