  • 1. Data: 2004-07-19 10:53:10
    Temat: Palenie w pracy
    Od: "Adam K." <k...@k...chip.pl>

    Mam takie pytanko - jak prawo reguluje sprawy palenia w zakładzie pracy,
    czy można palić, chyba że jest to wewnętrznymi nakazami określone
    inaczej, czy można palić na korytarzach, w toaletach, czy też z
    założenia palić nie wolno, a ewentualnych palących umieszczać w tzw.
    'palarniach'? Czy jako niepalący mogę żądać usunięcia z firmowego
    korytarza (po drodze do ubikacji) palaczy?

    Jakie przepisy prawne to precyzują?

    Adam Kochanowski

  • 2. Data: 2004-07-19 11:10:28
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Adam K. pisze:

> [...]
    > 'palarniach'? Czy jako niepalący mogę żądać usunięcia z firmowego
    > korytarza (po drodze do ubikacji) palaczy?

    Jak na nrazie to my, nie-palacze mamy "przerabane"

    Boguslaw