  • 1. Data: 2005-01-16 11:29:49
    Temat: PZu poszkodowany a ja oszukany ustawa z 1990r ubezpieczenia
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Szkoda kradzieżowa z tyułu auto-casco nastąpiła15.08.1992r,a 04.09.1992r
    Prokurator zabezpieczył auto na poczet grzywny.Dnia 03.02.1993r likwidator
    szkody robił wgląd w akta kradzieży na podstawie art 41 par 2 kpk z 1969r na
    wniosek PZU jako strona. Dnia 11.07.2003r Sąd zwolnił zabezpieczenie. Do
    dnia dzisiejszego PZU mi nie wypłaciło naleznego odszkodownia.
    Pytanie: Czy w postepowaniu na drodze cywilnej wystarczajacym dowodem jest
    w/w wgląd w akta i wniosek PZU o dokonanie wgladu jako strona (
    poszkodowany), gdyż wszystkie dokumenty znikły ( u adwokatów) a prokurator
    nie zabezpieczył wierzytelności . PZU twierdzi, ze ja nie zgłosiłem (ale
    stroną byli) na co mam dokument.