  • 1. Data: 2007-04-17 19:01:11
    Temat: PIT-11 i PIT-8B Jak to połączyć ?
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Witam,

    Mam do wypełnienia PIT-37 mojego teścia.
    Dostałem od niego PIT-11 z jego firmy i PIT-8B ze spółdzielni mieszkaniowej
    w której jest radnym.
    Jeśli sumuje wszystko do kupy, to wychodzi, że teść ma dopłacić 169 zł (on
    twierdzi, że to niemożliwe).
    Jeśli PIT-8B wrzucam do "Inne żródła" poz 51-55 w PIT-37, to wychodzi 6 zł
    do zwrotu.
    Jak to ze soba połączyć, żeby wszystko grało ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 2. Data: 2007-04-17 21:22:00
    Temat: Re: PIT-11 i PIT-8B Jak to połączyć ?
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    11+8 to będzie jakieś PIT-19

    E.

  • 3. Data: 2007-04-18 06:52:54
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
    > 11+8 to będzie jakieś PIT-19

    Widzę w tym poście właściwy tok rozumowania! Krzysiek, kieruj się tym torem!

    Serio:
    Pity (na tym poziomie) są tak proste i wszystko jest tak dokładnie opisane na samym
    picie, i w małej ulotce,
    którą można pobrać z urzędu skarbowego, że błędy, jakie popełniasz, sugerują, że masz
    problemy z czytaniem.

    Nawet w krzyżówce napisali, w które kratki wpisać literki...

    Serdeczne pozdrowienia
    Marcin

  • 4. Data: 2007-04-19 12:48:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Widzę w tym poście właściwy tok rozumowania!

    A ja niewlasciwa grupe

    Pozdrawiam
    SDD