  • 1. Data: 2005-09-01 14:16:47
    Temat: Oszust... co zrobić?
    Od: "Serg" <s...@i...pl>

    Witam, zostałem oszukany, pewna firma a raczej jej prezes okradł mnie na ok.
    2000 PLN. Nie da rady załatwić sprawy polubownie, bo firma formalnie
    zbankrutowała a prezes ma mnie w poważaniu. Pierwszy raz gdy podjechałem do
    niego do domu solennie mi obiecywał, że pieniądze zostaną zwrócone. Chcę podać
    ich do sądu, z napisaniem pozwu nie ma oczywiście problemu, ale mam następujące
    pytanie:

    - czy przed złożeniem pozwu powinno się wystosować do prezesa wezwanie do
    zapłaty i wysłać poleconym pocztą?
    - co jeśli wymeldował się z miejsca stałego zamieszkania? czy policja może
    ustalić miejsce jego pobytu? wg mnie mieszka z całą pewnością właśnie tam,
    gdzie mieszkał ale do jego chaty nie idzie się zbliżyć, bo natychmiast jest się
    przeganianym przez rodzinę prezesa. Nie jest istotne jakiego rodzaju pytania
    się zadaje - zawsze wygląda to dokładnie tak samo - proszę wynosić się z mojego
    terenu!
    - co jeśli facet nie będzie odbierał poleconych?
    - facet ma ładny dom i nie wygląda na przymierającego głodem. Obawiam się że
    głównie dzięki tj ja. Jak go najlepiej załatwić? oczywiście nie pytam o
    rozwiązania siłowe, bo tego typu rozwiązania nie są dla mnie problemem. Nie
    chcę sobie po prostu brudzić rąk jakąś pierwszą lepszą kanalią,

    pozdrawiam i proszę o info,

    Tomek.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-09-01 22:53:43
    Temat: Re: Oszust... co zrobić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Serg" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    Napisz co to za firma. Spółka kapitałowa, osobowa czy działalność
    gospodarcza.

  • 3. Data: 2005-09-02 08:00:34
    Od: "Serg" <s...@i...pl>

    mowa o Sp. z o.o. - firma Aston (na wizytówkach jest podany adres poznański),
    prezesik (rodem z Gniezna) jest najbardziej zakłamaną szują jaką w życiu
    słyszałem, to zapewne nie jest nowością...

  • 4. Data: 2005-09-02 14:00:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > prezesik (rodem z Gniezna) jest najbardziej zakłamaną szują jaką w
    życiu
    > słyszałem, to zapewne nie jest nowością...

    No, podając nazwę, to już z lekka przegiąłeś moim zdaniem. Ale jeśli
    to spółka z oo., to pozywasz spółkę, a nie prezesa. Dopiero, gdy
    egzekucja się nie powiedzie, to możesz zacząć ścigać prezesa.

  • 5. Data: 2005-09-05 17:53:29
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > No, podając nazwę, to już z lekka przegiąłeś moim zdaniem.

    Nazywając szuję szują?? Nie przeginaj.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2005-09-05 19:21:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nazywając szuję szują?? Nie przeginaj.

    To, ze masz niewyparzony pysk homofobie nie oznacza, ze inni tutaj nie
    powinni wazyc swych słow. Sloma ci z butów wystaje i tyle.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-09-06 03:55:38
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To, ze masz niewyparzony pysk homofobie

    Jesteś nudny pedałku.

  • 8. Data: 2005-09-06 11:26:50
    Od: Tomasz Hirsz <"tomek[!nospam!]"@academic2.pl>

    dajcie spokój - na GD zawsze się ktoś poobraża ale chyba nie o to
    chodzi... prawda i tak leży po środku i zupełnie nie mam na myśli tu
    argumentów jednej i 2 strony.

    wiem na 100%, że Aston jest firmą, która oszukała większą ilość osób.
    Może załatwić jej jakiś wpis na listę przekrętów? jak to zrobić?

    pozdrawiam,

    Tom.