  • 1. Data: 2005-07-01 18:31:10
    Temat: Oplata za rezygnacje
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Witam.
    Kolega chce zrezygnowac z uslug Telekomunikacji Polskiej i przejsc do
    Dialogu. W Telekomunikacji powiedziano mu, ze za rezygnacje i odlaczenie ma
    zaplacic 50zl. Czy Telekomunikacja ma prawo pobierac oplate za rezygnacje z
    ich uslug? Przeciez to ON jest klientem i ma prawo zrezygnowac z ich uslug w
    kazdej chwili. Wiec za co ma placic?

  • 2. Data: 2005-07-01 19:14:27
    Temat: Re: Oplata za rezygnacje
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ich uslug? Przeciez to ON jest klientem i ma prawo zrezygnowac z ich uslug

    jezeli sie podalaczal to zapewne podpisywal jakas umowe, to co jest w niej
    zawarte to obowiazuje,
    i niech tam spojrzy a dopiero pozniej napisze na grupe (podajac sie za
    swojego kumpla :-)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 3. Data: 2005-07-01 20:10:54
    Od: Marek Wolski <e...@e...mars>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > rezygnacje z ich uslug? Przeciez to ON jest klientem i ma prawo
    > zrezygnowac z ich uslug w kazdej chwili. Wiec za co ma placic?

    Dzisiaj byłem w telepunkcie wypowiedzieć umowę i miła panienka powiedziała
    mi, żebym napisał *podanie*. K... na mózg jej padło czy co?
    Mówię jej, że podanie to jest rozpatrywane pozytywnie lub negatywnie i co
    widzę.. baranie oczęta.
    Na 9393 gościu mi dodatkowo jeszcze *podpowiedział* abym opisał powód
    rozwiązania umowy (w normalnym trybie of course). Epidemia eboli czy aids?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2005-07-01 21:31:55
    Od: Filar <f...@p...fm>

    Epidemia eboli czy aids?
    Gorzej!!! to po prostu TPSA ;)

  • 5. Data: 2005-07-02 07:20:20
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > jezeli sie podalaczal to zapewne podpisywal jakas umowe, to co jest w niej
    > zawarte to obowiazuje,
    > i niech tam spojrzy a dopiero pozniej napisze na grupe (podajac sie za
    > swojego kumpla :-)

    Akurat to prawda ze to kumpel. Ja mam telefon w Dialogu i bardzo sobie
    chwale. Z telekomuna nie mam nic wspolnego juz z 5 lat. Kumpl ma telefon juz
    z 10 lat. Dotychczas nikt zrywajac z nimi umowy nie placil za nic. Wiec skad
    agle w umowie sprzed 10 lat mogl sie wziasc zapis o 50zl? Akurat u niego
    jednego?

  • 6. Data: 2005-07-02 08:35:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > skad
    > agle w umowie sprzed 10 lat mogl sie wziasc zapis o 50zl? Akurat u niego

    nie musi pasc kwota 50 tylko oplata za zerwanie zgodnei z obowiazujacym w
    danym okresie cenniku.

    P.

  • 7. Data: 2005-07-02 09:22:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Marek Wolski" <e...@e...mars> napisał w wiadomości
    > Ajgor wrote:
    >

    > Na 9393 gościu mi dodatkowo jeszcze *podpowiedział* abym opisał powód
    > rozwiązania umowy (w normalnym trybie of course). Epidemia eboli czy aids?

    TP Sa chce wiedzieć czemu ludzie rezygnują z ich uslug ja bym napisał
    następujący powód:
    1. zbyt wysokie stawki za minutę połączenia

    i tyle... niech telekomunowe marketoidy walą głową w stół, że konkurenci są
    tańsi.

    --
    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 8. Data: 2005-07-03 13:17:02
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:f134d$42c65ce7

> [...]
    > 1. zbyt wysokie stawki za minutę połączenia
    >
    > i tyle... niech telekomunowe marketoidy walą głową w stół, że konkurenci

    Swieta prawda...

  • 9. Data: 2005-07-03 13:18:41
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..." napisał w wiadomości

    > nie musi pasc kwota 50 tylko oplata za zerwanie zgodnei z obowiazujacym w
    > danym okresie cenniku.

    Ja jak kilk lat temu zrywalem z nimi to nic nie placilem. Nawet nie pytalem,
    czy cos mam zaplacic. Napisalem wypowiedzenie, walnalem na biurko i tyle
    mnie obchodzilo.

  • 10. Data: 2005-07-03 19:23:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja jak kilk lat temu zrywalem z nimi to nic nie placilem. Nawet nie
    > pytalem,
    > czy cos mam zaplacic. Napisalem wypowiedzenie, walnalem na biurko i tyle
    > mnie obchodzilo.

    no i co w zwiazku z tym ?