  • 1. Data: 2002-09-22 09:29:11
    Temat: Odwolanie do NSA
    Od: "AIM" <a...@a...com.pl>

    Nie bardzo wiem, jak sie zabrac za napisanie odwolania do NSA. Sprawa
    dotyczy pozwolenia na budowe, w ktorym jest troche wad zagrazajacych
    bezpieczenstwu (ppoz) mojego domku, a pozwolenie zostalo ostemplowane przez
    rzeczoznawcow i formalnie jest poprawne.
    Odwolanie musi byc zlozone do czwartku 26 wrzesnia.
    Nie wykluczam spotkania w celu omowienia szczegolow (w-wa lub okolice).

    -- Mariusz Lewandowski
    -- a...@a...com.eu
    -- (priv: eu => pl)

  • 2. Data: 2002-09-22 10:57:36
    Temat: Re: Odwolanie do NSA
    Od: "theokart" <t...@e...com>

    Użytkownik "AIM" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Odwolanie musi byc zlozone do czwartku 26 wrzesnia.
    > Nie wykluczam spotkania w celu omowienia szczegolow (w-wa lub okolice).

    Witam
    Nie wiem co masz na myśli pisząc o "poprawności formalnej" decyzji
    Skoro decyzja jest zgodna z przepisami prawa materialnego a sąd nie znajdzie
    wad formalnych decyzji
    to nic nie poradzisz.
    Bo decyzja jest zgodna z prawem
    A tylko i wyłącznie zgodność z prawem bada NSA.
    Ważne jest czy okoliczności któr e teraz wskazujesz w skardze były
    przedmiotem badania przez organ (oczywiście drugiej instancji).

    --
    Z poważaniem
    W W

  • 3. Data: 2002-09-23 07:28:11
    Od: "AIM" <a...@a...com.pl>

> [...]
    > Ważne jest czy okoliczności któr e teraz wskazujesz w skardze były
    > przedmiotem badania przez organ (oczywiście drugiej instancji).

    Przez "poprawnosc formalna" rozumiem spelnienie przez projekt wszystkich
    wymogow, ktore projekt powinien spelnic, tj. sporzadzony przez uprawniona
    osobe, sklada sie z czesci opisowej i rysunkowej, itp, itd.

    W drugiej instancji zakwestionowalem kilka rozwiazan, ktore sa niezgodne z
    przepisami ppoz, mimo ze sa ostemplowane pieczatka. W odpowiedzi napisali,
    ze wszystko jest zgodne z przepisami, bo jest pieczatka. Nikt nawet tego
    projektu nie czytal (nota bene osoba piszaca odpowiedz to kolega
    projektanta, ktorego projekt kwestionuje, a projektant ma duuuze plecy ).

    -- Mariusz Lewandowski
    -- a...@a...com.eu
    -- (priv: eu => pl)