  • 1. Data: 2002-11-04 07:38:42
    Temat: Odsprzedaz polowy samochodu - pilne
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pewien problem, kupilem samochod ponad poltota roku temu na spole z
    dziewczyna, umowa jest na dwie osoby, zarejestrowany jest na dwie osoby i OC
    rowniez na dwie osoby.
    Teraz chce odkupic od jej czesc auta, i w zwiazku z tym mam pare pytan:
    1. Jak to zalatwic, umowa kupna-sprzedazy czy jakos inaczej?
    2. Jak z podatkiem od ewentulanej umowy?
    3. Na jakiej podstawie moge przerejestrowac samochod na siebie?
    4. I w koncu co z OC?
    Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2002-11-04 13:36:41
    Temat: Re: Odsprzedaz polowy samochodu - pilne
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Adaś N." <N...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Teraz chce odkupic od jej czesc auta, i w zwiazku z tym mam pare pytan:
    > 1. Jak to zalatwic, umowa kupna-sprzedazy czy jakos inaczej?

    Tak jest - spisujecie umowe w ktorej ona sprzedaje tobie udzial
    w tej wspolwlasnosci za tyle i tyle !

    > 2. Jak z podatkiem od ewentulanej umowy?

    Bedzie podatek od czynnosci cywilno-prawnych = 2% od wartosci
    sprzedawanej czesci samochodu !

    > 3. Na jakiej podstawie moge przerejestrowac samochod na siebie?

    Na tej co wyzej - idziesz do wydzialu komunikacji, skladasz wniosek,
    pokazujesz umowe i cyk. Zreszta tam ci wsio powiedza !

    > 4. I w koncu co z OC?

    A co z OC ? A na kogo jest teraz OC
    Jak na nia, to przez 30 dni korzystasz z ochrony,
    a do tego czasu powinienes zawrzec nowa umowe OC.
    A jak na ciebie jest OC, to wystarczy !