  • 1. Data: 2003-11-23 11:01:03
    Temat: Odsetki z zasądzonej kwoty
    Od: "Ryszard" <r...@a...antyspam.net.pl>

    Sąd zasądził od pozwanego kwotę 7 tyś zł i jak jest napisane w wyroku "z
    ustwowymi odsetkami za okres ...". Pozwany wpłacił 7 tyś. Nie wiem czy
    odsetki zostały wliczone w kwotę czy też nie.
    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2003-11-23 11:12:47
    Temat: Re: Odsetki z zasądzonej kwoty
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@a...antyspam.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustwowymi odsetkami za okres ...". Pozwany wpłacił 7 tyś. Nie wiem czy
    > odsetki zostały wliczone w kwotę czy też nie.

    Nie zostaly.

  • 3. Data: 2003-11-23 18:43:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powinno się to obliczyć w następujący sposób. Oblicza należne odsetki na
    dzień wpłaty przez dłużnika. Załóżmy, że wynoszą 100 zł. A więc z
    wpłaconych 7.000 zł, pierwsze 100 zł zaliczasz na odsetki, a pozostałe
    6.900 zł na należność główną. W konsekwencji dług wynosi 100 zł z
    odsetkami od dnia ostatniej wpłaty.