  • 1. Data: 2003-07-16 06:16:58
    Temat: Odprawa
    Od: "mark" <k...@w...pl>

    Witam

    Pracuje w obecnej firmie 8 lat, której sytuacja finansowa jest nie
    najlepsza. Wypłata płacona w ratach, coraz później.
    Posiadam zaległy urlop z 2001 roku oraz dodatkowe dni wolne płatne za
    soboty. Mam umowę na czas nieokreślony.
    Czy w przypadku ogłoszenia upadłości przysługuje mi odprawa 3 miesięczna,
    czy przysługuje mi ekwiwalent za urlop oraz za dodatkowe dni wolne?
    PS Wiem, że praktyka ma się różnie z prawem, ale chciałbym wiedzieć na czym
    stoje.

    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2003-07-17 17:14:50
    Temat: Re: Odprawa
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

> [...]
    > czy przysługuje mi ekwiwalent za urlop oraz za dodatkowe dni wolne?
    > PS Wiem, że praktyka ma się różnie z prawem, ale chciałbym wiedzieć na

    Nie jestem pewien jak jest z zaległym urlopem, ale wiem że w przypadku
    upadłości należy Ci się 3 miesięczna odprawa i odszkodowanie w wysokości 3
    średnich pensji oraz wszystkie zaległe wypłaty.
    Moja firma w której pracowałem 12 lat właśnie upadła i obecnie to
    przerabiam.
    Pozdrawiam
    LeBi