  • 1. Data: 2008-05-17 08:58:10
    Temat: Odpowiedź z ZUSu
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    W połowie lutego otrzymałem od OFE zestawienei składem, brakowało kilku,
    więc zgodnie z tym co było dołączone wypełniłem formularz i wysłałem do ZUSu
    (chodziło w nim o sprawdzenie dlaczego składki nie zostały odprowadzone do
    OFE). Pismo było wysłane +- w połowie lutego, końcem marca ZUS poinformował
    mnie pisemnie, że "jest prowadzone postępowanie wyjaśniające, o wynikach
    którego mnie poinformuje".

    Mamy prawie koniec maja a tu nic. Co zrobić, żeby się dowiedzieć co sięstało
    z tymi pieniędzmi? Pisać jeszcze raz jakieś pismo?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2008-05-17 09:59:18
    Temat: Re: Odpowiedź z ZUSu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    fatrix wrote:
> [...]
    >
    > Mamy prawie koniec maja a tu nic. Co zrobić, żeby się dowiedzieć co
    > sięstało z tymi pieniędzmi? Pisać jeszcze raz jakieś pismo?

    Nie.
    Czekać.
    Im to zajmuje około roku.