  • 1. Data: 2008-07-10 17:22:37
    Temat: Odległość domu od budowanej drogi
    Od: "Jacek" <p...@i...pl>

    Witam. Obok mojego domu ma przebiegać droga ekspresowa S-69. Według Planu
    zagospodarowania przestrzennego odległość drogi od mojego domu to 49 m.
    Starałem się o wykup mojej nieruchomości ale dostałem decyzję odmowną.
    Szukam przepisów regulujących odległości drogi od domów mieszkalnych. Będę
    wdzięczny za każdą wskazówkę i pomoc
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2008-07-14 20:24:24
    Temat: Re: Odległość domu od budowanej drogi
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Szukam przepisów regulujących odległości drogi od domów mieszkalnych. Będę
    > wdzięczny za każdą wskazówkę i pomoc

    Dz.U.02.75.690

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-07-14 20:26:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Szukam przepisów regulujących odległości drogi od domów mieszkalnych. Będę
    > wdzięczny za każdą wskazówkę i pomoc

    Dz.U.02.75.690 + Dz.U.99.43.430

    --
    @2008 Johnson