  • 11. Data: 2004-02-13 19:03:11
    Temat: Re: Ochrona praw autorskich w internecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:c0j02h$jvd$1@news.onet.pl...

    > Natomiast - jeszcze raz podkreślam - z zasady ŻADNA wypowiedź NIE JEST
    > utworem i NIE PODLEGA ochronie prawu autorskiemu.

    Piszesz, że żadna? A ta zawierająca wiersz?

  • 12. Data: 2004-02-13 20:56:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Robert Tomasik rzecze:
    > Piszesz, że żadna? A ta zawierająca wiersz?

    Też nie podlega. Jedynie ten wiersz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2004-02-13 21:15:48
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c0jcto$htb$9@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Piszesz, że żadna? A ta zawierająca wiersz?

    Proszę Cię, nie rozmawiaj z tym człowiekiem. Co trzeba uczynić, żeby
    zasłużyć na wzgardę z Twojej strony? :(((

    --
    Olgierd
    "Idea polityczna, która nie prowadzi do katastrofy, nigdy nie jest

  • 14. Data: 2004-02-13 23:13:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę Cię, nie rozmawiaj z tym człowiekiem. Co trzeba uczynić, żeby
    > zasłużyć na wzgardę z Twojej strony? :(((

    Nie da się, bo z zasady nikim nie gardzę. po prostu niektórych mniej
    poważam. Nawet wielokrotny morderca jest człowiekiem. Można z takimi
    prowadzić bardzo ciekawe dyskusje. Arek ma jedynie często odmienne od
    mojego zdanie, a to zdecydowanie za mało.

  • 15. Data: 2004-02-14 19:31:02
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

> [...]
    > prowadzić bardzo ciekawe dyskusje. Arek ma jedynie często odmienne od
    > mojego zdanie, a to zdecydowanie za mało.

    Ale wychodzi na to że utrzymujesz go przy życiu na tej grupie.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-02-14 22:20:38
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <news:c0lt1f$kc5$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Ale wychodzi na to że utrzymujesz go przy życiu na tej grupie.

    Przyłączam się, arnold to nie jest zwykły trol. Nie wydaje mi się, żeby
    do dobrego tonu należało rozmawianie i przebywanie w towarzystwie z
    takimi ludźmi.
    Proszę go nie karmić!

    --
    Olgierd
    Mój numer konta 91114020040000310218561792, wpłaty mile widziane

  • 17. Data: 2004-02-15 13:31:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Przyłączam się, arnold to nie jest zwykły trol. Nie wydaje mi się, żeby
    > do dobrego tonu należało rozmawianie i przebywanie w towarzystwie z
    > takimi ludźmi.

    Mnie osobiście chłop mieć nie jest winien. A że ma czasem kontrowersyjne
    poglądy? No cóż, czasem przydaje się takie dziwne spojrzenie na sprawę
    osoby, która zna prawo inaczej.

  • 18. Data: 2004-02-15 20:39:46
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie osobiście chłop mieć nie jest winien.

    Mnie również. To Ty mieć winien;))

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2004-02-15 20:47:22
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c0oakm$sft$17@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Mnie osobiście chłop mieć nie jest winien. A że ma czasem kontrowersyjne
    > poglądy? No cóż, czasem przydaje się takie dziwne spojrzenie na sprawę
    > osoby, która zna prawo inaczej.

    Nie chodzi o poglądy, nie rozumiesz tego? :((((

    --
    Olgierd
    "Państwo przywłaszczyło sobie władzę do uświęconego prawem kidnappingu i

  • 20. Data: 2004-02-15 22:09:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie chodzi o poglądy, nie rozumiesz tego? :((((

    No właśnie nie potrafię, choć się staram i w tym cała rzecz. Rozumiem, że
    go Ty lub ktoś inny nie lubi. Wasza sprawa. Rozumiem, że macie do tego
    powody. Nawet niektóre znam, czy to z postów na priv, czy z wypowiedzi na
    grupie. Nie potrafię tych danych zweryfikować. Nie mam podstaw by Wam nie
    wierzyć, że sugerowane przez Was przewinienia Arnold popełnił, ale i
    żadnych podstaw do tego, by wierzyć. Zresztą mówiąc szczerze mało mnie to
    interesuje, bo załóżmy potrafił bym przy stosunkowo niewielkim wysiłku to
    zweryfikować. Nie chce mi się.

    Rozumiem, że nie chcecie z nim korespondować. To również Wasze prawo i nie
    mam zamiaru w nie ingerować. Uważacie Go za głupca - też Wam wolno. Ale
    skąd ten nacisk na inne osoby, by z gościem nie dyskutowały, tego
    zrozumieć nie potrafię? Co to komu przeszkadza albo czemu taki zbiorowy
    nacisk miał by służyć. Weźcie jakoś mi to wyjaśnijcie. Może jestem oporny
    na sugestie, ale jednak nie mam pomysłu. Tak kawę na ławę proszę, czemu
    miało by to niby się przysłużyć. Kto miałby i w jaki sposób na tym
    skorzystać.

    Na grupie jest kilka gorszych moim zdaniem osób, które piszą bardziej
    bezsensu i które mam w KF-ie. Ale jakoś nikogo z Was nie namawiam, by
    zrobiły podobnie i nawet nie mam w zwyczaj tych osób o tym informować. Bo
    po co wszczynać awantury. Dany gość powinien się sam domyślić, że nie
    widzę jego postów, po tym, jak któryś kolejny raz nie odpowiadam na jakieś
    szczeniackie poszczekiwania. A nie widzę, bo po prostu szkoda mi czasu na
    czytanie kretynizmów. Ale jeśli ktoś inny lubi, nie mam zamiaru mu tego
    zabraniać. W końcu to jego sprawa.