  • 1. Data: 2021-07-22 10:23:43
    Temat: Norwegia: Zabij 77 osób a potem z pierdla sprzedawaj za miliony prawa do filmu [Europa bez kary śmierci]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-zamachy-w-norweg
    ii/fakty/news-10-lat-od-masakry-na-wyspie-utoya-ande
    rs-breivik-chce-sprzed,nId,5372018

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-07-22 22:12:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-22 o 10:23, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-zamachy-w-norweg
    ii/fakty/news-10-lat-od-masakry-na-wyspie-utoya-ande
    rs-breivik-chce-sprzed,nId,5372018

    Ciekawa jestem czy tylko on żyje jak "król", czy wszyscy więźniowie maja
    tak dobrze w więzieniu w Norwegii.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-07-22 22:40:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nieoficjalnych informacji, w tym celu miał się skontaktować z 20
    > filmowcami. Nie wiadomo, czy ktoś odpowiedział na propozycję

    Nie przeszkadzac, a nawet pomagac. Bedzie mial z czego zaplacic
    odszkodowania.

    Chyba ze ... roszczenia sie nie przedawniły?

> [...]
    > nauki,
    > salę gimnastyczną i kuchnię, dostęp do telewizji i gier wideo. [...]

    Ale jednak wiezienie. I swobody nie ma, i spoleczenstwo izolowane od
    niebezpiecznego czlowieka ...
    a w zasadzie to gdzie napisane, ze kare trzeba odbyc w jedym pokoju na
    trzech?

    J.