  • 1. Data: 2010-06-23 18:44:27
    Temat: Niewypłacona pensja a PIT 11
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Zwolniłem się z pracy z art 55.(niewypłacana pensja) .
    Oddałem sprawę do sadu pracy ,o zaległe zarobki i odprawę .
    W miedzyczasie wystosowałem pismo do kadrowej o wystawienie PIT 11.
    Kadrowa oznajmiła ze obliczyła należną mi odprawę ale PIT wystawi
    dopiero jak firma mi zapłaci za odprawę .Ale firma nadal nie wypłaciła mi
    zaległej pensji.

    Kiedy powinienem tak naprawdę otrzymać PIT11 ?
    Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-06-23 18:53:48
    Temat: Re: Niewypłacona pensja a PIT 11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tygryseek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy powinienem tak naprawdę otrzymać PIT11 ?
    > Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

    A co to za firma?

    Spolka jakas?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-23 19:07:10
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    > Użytkownik "tygryseek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A co to za firma?
    >
    > Spolka jakas?

    Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

  • 4. Data: 2010-06-23 19:13:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

    Wyzsza forma buraczanego kapytalyzmu :(

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-06-23 20:28:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    tygryseek napisal:
    > Spółka z o.o i wspólnik komandytowa.

    Klasyka. Wspólnik zbankrutuje całość, a obciążenia wpuści w o.o.
    i też ją zbankrutuje ;)

    Ostatnio też widziałem ciekawy kwiatek hierarchiczny:
    X sp. z o.o. i Y S.A. Sp.komandytowa ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-24 08:17:51
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Jun 2010 20:28:53 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Klasyka. Wspólnik zbankrutuje całość, a obciążenia wpuści w o.o.
    > i też ją zbankrutuje ;)
    >
    > Ostatnio też widziałem ciekawy kwiatek hierarchiczny:
    > X sp. z o.o. i Y S.A. Sp.komandytowa ;)

    To real jest jeszcze lepsiejszy :))))
    "REAL Sp. z o.o. i Spółka" Spółka Komandytowa
    http://www.yellowpages.pl/hipermarket/real.html

  • 7. Data: 2010-06-24 09:10:00
    Temat: Re: Niewyplacona pensja a PIT 11
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <hvtqq5$uia$2@srv.cyf-kr.edu.pl>, L...@c...edu.pl
    says...>

    > Klasyka. Wspólnik zbankrutuje calosc, a obciazenia wpusci w o.o.
    > i tez ja zbankrutuje ;)
    >
    > Ostatnio tez widzialem ciekawy kwiatek hierarchiczny:
    > X sp. z o.o. i Y S.A. Sp.komandytowa ;)

    Normalnie sami oszusci na tym swiecie. A KSH to ich biblia.

  • 8. Data: 2010-06-25 22:59:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010, tygryseek wrote:

> [...]
    > zaległej pensji.
    >
    > Kiedy powinienem tak naprawdę otrzymać PIT11 ?

    "Jeśli obowiązek pobierania zaliczek ustanie".
    Art.39.2 np. tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    (przeczytaj, osobiście!)

    Ponieważ zobowiązania z tytułu umowy istnieją, a tym samym nie ustał
    obowiązek pobierania zaliczek z tego tytułu, to i termin na wystawienie
    informacji nie wystartował.
    W ostateczności (jak wcześniej nie wypłacą) to skończy się rok i będą
    mieli obowiązek wystawienia za okres "z końcem roku" (do końca lutego).

    > Firma może w kazdej chwili przestac istnieć.

    Ustawodawca najwyraźniej nie odniósł się do takiej tezy z przypadkiem
    deklaracji :(

    pzdr, Gotfryd