  • 41. Data: 2011-08-26 08:08:04
    Temat: Re: Nieuczciwy serwis foto
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 06:25, Maruda wrote:

    > Nie chyci. Rząd nie dopuszcza konkurencji.

    Eee, rząd łupi dopiero od 6:00 ;)

    Tomek

  • 42. Data: 2011-08-26 17:06:36
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Chyba żartujesz, umówił się na 190 zł, dostał towar kurierem za pobraniem
    190 zł, a teraz nagle ktoś mu mówi, że ma dopłacić prawie drugie tyle "bo
    coś tam". Ze strony serwisu zachowanie żenujące. O ile oczywiście opis
    jest zgodny z prawdą.

    Przypomniala mi sie moja sprawa z przed kilku lat. Nie z serwisem a ze
    sklepem z ceramika sanitarna z łodzi.
    Umowilismy sie na wysylke towaru za granice, dostalismy wycene transportu,
    fakture, przelew zostal zrobiony.
    Dzien przed wysylka towaru pan ze sklepu pisze na gg- prosze doplacic 800 zl
    bo przewoznik sie pomylil.
    Towar zostal wyslany, jeszcze ponad 2 miesiace mnie nekali wezwaniami do
    zaplaty.
    Nawet wlasciciel firmy do ktorego zadzwonilem ze skarga na jego pracownika
    stwierdzil ze mam doplacic i o co mi w ogole chodzi?