  • Data: 2007-05-23 18:59:08
    Temat: Nielegalny swiatlowod dlugie
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakis czas temu pisalem w temacie "nielegalny swiatlowod" przedstawiajac
    zaistniala sytuacje.

    Na dzien dzisiejszy sprawa wyglada tak:

    W listopadzie 2006 roku pod moja nieobecnosc firma x przeszla przez moja
    dzialke ze swiatlowodem majac na to zgode urzedu gminy oraz zarzadu
    drogowego gdyz przekopu dokonano w poblizu drogi lokalnej.

    Wg informacji jakie zebralem po kilku interwencjach w urzedzie gminy
    powiedziano mi ze od drogi lokalnej maja prawo kopac 5m (od konca drogi),
    przeszli ze swiatlowodem po mojej dzialce nawet bez mojej zgody i informacji
    na ten temat.

    Pojechalem wymierzylem i co sie okazalo:
    Linia przekopu biegnie na ukos w odleglosci od 4 do 6metrow od kranca drogi
    lokalnej.

    Mam prawa wlasnosci do tej dzialki (przemyslowej) co mam teraz zrobic ?

    Zaskarzyc urzad drogowy czy urzad gminy a moze wykonawce ?

    Urzad gminy wydal zgode nie dokonujac ogledzin stanu faktycznego to samo
    wydzial drogowy wykonawca robil jak pasowalo robotnikom wiec kto jest winny
    od kogo zaczac te potyczke ?

    Wiadomo swiatlowod nalezy do TP

    jest w kolo tyle nieprawosci tyle chamsta i obludy

    dalbym nawet wieksza polowe tego co uda mi sie wydobyc z tego na cele
    dobroczynne aby jak najwiecej ich oskubac i pokazac rodakom ze w tym
    panstwie obowiazuje jeszcze prawo i ze najwazniejsze jest dobro jednostki a
    nie monopolisty.

    Help me pleace.