  • Data: 2007-05-24 08:19:45
    Temat: Re: Nielegalny swiatlowod dlugie
    Od: "onanizm" <q...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:f32a10$1pf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zaczął bym kilkutorowo działać:
    >
    > 1) Wniósł wniosek o wznowienie postępowania o wydanie zezwolenia na budowę
    > z uwagi na fakt, że jako strona postępowania nie zostałeś o nim
    > powiadomiony (art. 145§1 pkt 4 kpa). Podanie o wznowienie postępowania
    > wnosi się do organu administracji publicznej, który wydał w sprawie
    > decyzję w pierwszej instancji, w terminie jednego miesiąca od dnia, w
    > którym strona dowiedziała się o okoliczności stanowiącej podstawę do
    > wznowienia postępowania (dla Ciebie termin biegnie od chwili, gdy się
> [...]

    Ale "wykopki" własne są wskazane. Oczywiście mam nadzieję że wiesz iż każda
    złotówka zarobiona przez TP jedt przekazywana na fundusz francuskich
    emerytów?
    I jeszcze jedno. Gdyby faktycznie okazało się że to paskudztwo jest za
    daleko to można by "zwichnąć nogę" lub kombinować coś innego. Beznamiętnie.