  • Data: 2021-04-05 21:52:22
    Temat: Narodowy spis powszechny - kontakt z infolinią GUS.
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamierzam skorzystać z infolinii spisowej 22 2799999 i zapytać się co
    nieco.

    Chciałbym jednak nagrać taką rozmowę i poinformować pracownika takiej
    infolinii gusowskiej, że rozmowa jest nagrywana. I teraz pytania:

    1. Czy wolno mi nagrywać takiego jegomościa? (jeśli mi wolno to na
    podstawie jakiego paragrafu?)

    2. Czy muszę go informować, że jest nagrywany? (tu przydałoby się
    błysnąć jakimś paragrafem z jakiegoś kodeksu, jakby miał jakieś wątpliwości)

    3. Czy ma prawo się nie zgodzić na nagrywanie i rozłączyć?

    4. Czy takie nagranie może stanowić ewentualnie jakiś dowód gdyby np. ów
    osobnik wprowadził mnie w błąd, ja w wyniku podanej przez niego
    informacji popełniłbym błąd w spisie i musiałbym ponieść konsekwencje
    tegoż błędu?

    --
    t0maszek