  • 1. Data: 2011-12-29 11:26:55
    Temat: Naprawa bledu administracji
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    "W związku z korektą powierzchni wynikającej z przyłączenia części
    korytarza przez najemcę przed pierwszym wykupem w budynku przy ul.
    Puławskiej xxxx w Warszawie, co zostało potwierdzone protokołem pomiaru
    z dnia 16.01.1978r., Zakład Gospodarowania Nieruchomościami DOM
    "Służewiec" informuje, że niedopłata z tytułu czynszu i centralnego
    ogrzewania za przyłączony do Pana lokalu korytarz, za okres 3 lata
    wstecz wynosi:
    839,95 zł (słownie: osiemset trzydzieści dziewięć złotych 95/100).
    Powyższą kwotę należy wpłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisma."

    Do lokalu wprowadzilem się w r. 1990 wiec co mnie to....
    Ale gosc uparcie "straszy" ze maja dobrego radce i lepiej zebym "nie
    fikal" bo sprawa i tak jest przegrana.

    Czy musze odpowiadac ze bledy administracji sprzed lat..?

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien

  • 2. Data: 2011-12-29 12:21:23
    Temat: Re: Naprawa bledu administracji
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-29 11:26:55 +0000, jedrus <j...@w...btx.pl> said:

> [...]
    > korytarza przez najemcę przed pierwszym wykupem w budynku przy ul.
    > Puławskiej xxxx w Warszawie, co zostało potwierdzone protokołem pomiaru

    Potwierdzili w 1978 roku, że metraż jest inny?
    A jest?
    (a swoją drogą język polski tam raczej nie robi...)

    > Do lokalu wprowadzilem się w r. 1990

    I metraż w papierach zgadza się z tym z 1978?
    I mieszkania, i korytarza?

    > wiec co mnie to...

    A ja nie łapię gdzie jest błąd.
    Skoro ~35 lat temu zmierzyli, że jest dobrze, to skąd nagle
    podejrzenie, że jest źle?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-12-29 12:30:47
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-12-29 13:21, Bydlę pisze:

> [...]
    > I mieszkania, i korytarza?

    > A ja nie łapię gdzie jest błąd.
    > Skoro ~35 lat temu zmierzyli, że jest dobrze, to skąd nagle podejrzenie,

    Chodzi o to, ze w 1978 czesc mieszakncow zrobila sobie taki myk i
    przesunela drzwi od mieszkania o jakies 5-6m2.
    Teraz przypomnialo sie to administracji.
    Ja wprowadzilem sie w 1990 i "na szybko", zanim podpisalem prot.
    mierzylem pomieszczenia i mniej wiecej (centymetry) zgadzalo sie.
    Zreszta zanim przekazali mi chalupe, zrobili jakis tam remoncik i
    pomierzyli. Prot zd.-odb sporzadzony byl 12 lat PO akcji przesuwania
    drzwi.

  • 4. Data: 2011-12-29 12:40:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 13:30:47 +0100, jedrus napisał(a):

> [...]
    > zgadzalo sie. Zreszta zanim przekazali mi chalupe, zrobili jakis tam
    > remoncik i pomierzyli. Prot zd.-odb sporzadzony byl 12 lat PO akcji

    No to teraz jeszcze sprawdź i odpowiedz na pytanie: od jakiej powierzchni
    naliczają ci czynsz i opłaty: od rzeczywistej czy tej "starej" bez
    korytarza?

  • 5. Data: 2011-12-29 13:11:51
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-12-29 13:40, jureq pisze:

    > No to teraz jeszcze sprawdź i odpowiedz na pytanie: od jakiej powierzchni
    > naliczają ci czynsz i opłaty: od rzeczywistej czy tej "starej" bez
    > korytarza?

    No przeciez pisalem ze pomiar zgada sie z prot. i z takim czynszem jade.
    Mam wrazenie ze nie zwrocili uwagi na date przyjecia przeze mnie lokalu
    i pojechali defaultowo po wszystkich (44) lokalach.
    Facet podczas rozmowy via fon mowi, ze nie sprawdzal tego ale pismo
    podpisal.
    Co za bajzel.

  • 6. Data: 2011-12-29 13:22:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >pojechali defaultowo po wszystkich (44) lokalach.
    >Facet podczas rozmowy via fon mowi, ze nie sprawdzal tego ale pismo

    Poproś więc aby zrobili aktualne pomiary i niech wydadzą decyzje zgodna z
    tymi pomiarami

  • 7. Data: 2011-12-29 13:31:58
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-29 14:11, jedrus pisze:

    > No przeciez pisalem ze pomiar zgada sie z prot. i z takim czynszem jade.

    To w czym problem?
    Spuść ich po brzytwie i po krzyku.

    > Mam wrazenie ze nie zwrocili uwagi na date przyjecia przeze mnie lokalu
    > i pojechali defaultowo po wszystkich (44) lokalach.

    No to ich problem, jeśli nie zwrócili uwagi.

    > Facet podczas rozmowy via fon mowi, ze nie sprawdzal tego ale pismo
    > podpisal.
    > Co za bajzel.

    Wręcz burdel.
    Tylko nie bardzo rozumiem jakiej porady w związku z tym szukasz? :)

    N.

  • 8. Data: 2011-12-29 22:27:19
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Za okres trzech lat wstecz (liczone od teraz) powinieneś dopłacić.
    Za lata dawniejsze byłoby już przedawnienie roszczenia (okresowego).

    -----