  • 11. Data: 2006-08-21 14:05:48
    Temat: Re: NIECHCIANY LOKATOR.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr wrote:

    > Ale zwroc uwage, ze lokator zostal zameldowany tyczasowo.
    > Ma zatem on swoj staly meldunek.
    > Oznacza to, ze ma sie on gdzie wyprowadzic.

    Słuszna uwaga.

    Zakładając, że w tzw. międzyczasie się stamtąd nie wymeldował i nie
    zameldował w miejscu najmu na podstawie spisanej umowy.

  • 12. Data: 2006-08-21 21:25:12
    Od: "AnKa" <t...@m...net.pl>

    Kwestią, czy lokatorowi należy sie lokal socjalny czy nie, zajmie
    się sąd, a ewntualnym znalezieniem lokalu socjalnego - gmina.
    Właściciel nie ma obowiazku tego ustalac, ani tym bardziej szukać
    takiego lokalu. Uprawnieni do lokalu socjalnego są:
    1) kobiety w ciąży,

    2) małoletni, niepełnosprawny w rozumieniu przepisów ustawy z
    dnia 29 listopada 1990 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 1998 r. Nr 64,
    poz. 414, Nr 106, poz. 668, Nr 117, poz. 756 i Nr 162, poz. 1118 i
    1126, z 1999 r. Nr 20, poz. 170, Nr 79, poz. 885 i Nr 90, poz. 1001
    oraz z 2000 r. Nr 12, poz. 136 i Nr 19, poz. 238) lub
    ubezwłasnowolnionego oraz sprawującego nad taką osobą opiekę i
    wspólnie z nią zamieszkałą,

    3) obłożnie chorzy,

    4) emeryci i renciści spełniający kryteria do otrzymania
    świadczenia z pomocy społecznej,

    5) osoby posiadającej status bezrobotnego,

    6) osoby spełniające przesłanki określone przez radę gminy w
    drodze uchwały

    - chyba że osoby te mogą zamieszkać w innym lokalu niż dotychczas
    używany.

    Jeśli rzeczywiście jest inny lokal, w którym lokaor może
    zamieszkać, to sprawa jest ułatwiona, nawet gdyby był uprawniony do
    lokalu socjalnego. Ale nie mylny prawa do lokalu z zameldowaniem, bo
    zameldowanie ma charakter czysto administracyjny.

    Teraz tylko pozew z 222 par.1, wyrok, klauzula wykonalności i
    komornik.

    Pozdrawiam,
    Anka

  • 13. Data: 2006-08-22 04:25:07
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    AnKa napisał(a):
    > Kwestią, czy lokatorowi należy sie lokal socjalny czy nie, zajmie
    > się sąd, a ewntualnym znalezieniem lokalu socjalnego - gmina.

    tyle że dyskutujemy o pomieszczeniu zastępczym
    i wątpliwej jak dla mnie skuteczności wypowiedzenia umowy

    KG

  • 14. Data: 2006-08-22 08:35:47
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    > Tu nie jest problemem zameldowanie, tylko fakt zamieszkania.
    > Spróbuj podejuśc może do sprawyy od innej strony. Zastanów się co
    > zostało wynajęte. W pierwsym poście była mowa o domku, teraz o garażu.
    > Więc może był wynajęty tylko lokal użytkowy a nie mieszkalny. Wtedy
    > opróżnienie lokalu przez komornika może być prostsze.

    Sprawdzilłem, w umowie jest wpisane: domek gospodarczy.
    Jak wówczas wygląda procedura opróżnienia?

  • 15. Data: 2006-08-22 08:38:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Piotr wrote:

    > Sprawdzilłem, w umowie jest wpisane: domek gospodarczy.
    > Jak wówczas wygląda procedura opróżnienia?

    A jakim cudem on się tam zameldował?

  • 16. Data: 2006-08-22 11:32:50
    Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>

    > A jakim cudem on się tam zameldował?

    zamledowany jest na ten adres bo tam stoi dom wlasciciela i on go zameldowal
    tymczasowo.