  • 1. Data: 2006-08-21 06:32:32
    Temat: sąd powiadamia mailem o rozprawie
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060821/p
    rawo/prawo_a_7.html

    Nie mogę się doczekać czegoś takiego w Krakowie :-)

    Marcin.

  • 2. Data: 2006-08-21 13:44:46
    Temat: Re: sąd powiadamia mailem o rozprawie
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060821/p
    rawo/prawo_a_7.html

    > Nie mogę się doczekać czegoś takiego w Krakowie :-)

    http://www.wroclaw.so.gov.pl/iWokanda/

    nie działa jak powinno :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-08-21 17:35:26
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    "Adwokaci, radcowie i strony mogą śledzić w Internecie online tok
    konkretnej sprawy"

    Mogą ustalić termin rozprawy, a nawet zamówić przypomnienie o jej dacie na
    swój e-mail."
    I to byloby na wszystko bowiem reszta i tak dostanie powiadominie
    poleconym.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka