  • 1. Data: 2004-05-03 17:47:23
    Temat: Może ktoś wie ?
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów mam dwa pytania
    1. Na procesie rozwodowym sędzią przeważnie jest Kobieta czy Mężczyzna ?
    2. Kto decyduje o winie i o rozwodzie sam sędzia czy ma jeszcze kogos do
    pomocy
    Z góry dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-03 18:55:33
    Temat: Re: Może ktoś wie ?
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Magda' wyklawiaturzył/a w niusie
    LAvlc.3154$O...@n...chello.at taką oto treść:

    | 1. Na procesie rozwodowym sędzią przeważnie jest Kobieta czy
    | Mężczyzna ?

    Pewnie zalezy od sadu, ale zwykle w wydzialach rodzinnych (sekcjach
    rodzinnych) zdecydowana wiekszosc to kobiety.

    | 2. Kto decyduje o winie i o rozwodzie sam sędzia czy ma jeszcze
    | kogos do pomocy

    Decyduje sad w trzyosobowym skladzie - jeden sedzia zawodowy + 2 lawnikow
    (tutaj wiekszosc to mezczyzni:-)

    ->piotr