  • 1. Data: 2003-08-04 18:18:38
    Temat: ModChipy a polskie prawo
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    zastanawia mnie kwestia prawna sprzedazy/montazu Modchipow do konsol.
    pamietam ze okolo 2 lat temu chyba przy okazji nowelizacji ustawy o prawie
    autorskim byla jakas wzmianka o zakazie omijania zabezpieczen.
    jesli ktos jest zorientowany w temacie - prosze o odp. na pytania, czy
    legalna jest:
    -sprzedaz modchipow
    -montowanie modchipow w konsolach klientow
    -sprzedaz juz przerobionych konsol

    tak na marginesie jeszcze jestem w szoku po tym co 2 tygodnie temu uchwalono
    w UE a w szczegolnosci w Niemczech (tam nawet nie wolno publicznie ROZMAWIAC
    na temat zabezpieczen!)

    /Domino

  • 2. Data: 2003-08-04 18:40:39
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "..::CHORY::.." <p...@i...pl>

    > zastanawia mnie kwestia prawna sprzedazy/montazu Modchipow do konsol.

    A teraz wszyscy razem ygodnzm chórem:
    ALT.PL.COSTAM.UNDERGROUND !!!

  • 3. Data: 2003-08-04 18:54:30
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Domino" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > legalna jest:
    > -sprzedaz modchipow
    > -montowanie modchipow w konsolach klientow

    Ustawa o prawach autorskich:

    Art. 77^1. Uprawniony może domagać się od użytkownika programu komputerowego
    zniszczenia posiadanych przez niego środków technicznych (w tym programów
    komputerowych), których jedynym przeznaczeniem jest ułatwianie
    niedozwolonego usuwania lub obchodzenia technicznych zabezpieczeń programu.

    Zwracam uwage na slowo "jedynym".

> [...]
    uchwalono
    > w UE a w szczegolnosci w Niemczech (tam nawet nie wolno publicznie

    DMCA w wersji europejskiej... Oto co nas czeka po wejsciu do UE ;-)

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2003-08-04 18:54:32
    Od: "spdk" <s...@t...pl>

    > w UE a w szczegolnosci w Niemczech (tam nawet nie wolno publicznie
    ROZMAWIAC
    > na temat zabezpieczen!)

    hehehe, coraz bardziej lubie UE :-)

    jestem zdania, ze ludzkie zycie szczelnie obwarowane zakazami jest
    szczesliwsze, bo nie ma tak wielu rozterek. niedawno zaskoczyl mnie zakaz
    rzucia tytoniu w UE, a teraz prosze, zakaz rozmow :-)

    --
    pozdrawiam
    Michał a.k.a. Spodek2

  • 5. Data: 2003-08-04 19:37:42
    Od: "otO" <o...@g...multicon.pl>

    ..::CHORY::.. wrote:

    > A teraz wszyscy razem ygodnzm chórem:
    > ALT.PL.COSTAM.UNDERGROUND !!!

    COŚ TAM!!! COŚ TAM!!

    -_-

    tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa przeniosły by
    sie na underground to grupa by zamarła nie mówiać już o tym że Qba neguje
    wszystkie gadki na tematy które już były omawiane....albo mi sie wydaje ale
    to grupa dyskusyjna prawda? jeżeli ktoś chce rozmawiać na dany temat to jest
    to jego prawo - nie chcesz nie czytaj do tego zauważmy dwie rzeczy
    1. na grupie pojawiają sie nowi ludzie i też chcą sie czegoś dowiedzieć/o
    czymś pogadać
    2. jeżeli wszystkie próby rozpoczęcia wątku już obgadanego bedziemy ucinać
    to.....powiedzmy że nowych ciekawych gadek jest jak na lekarstwo

    --
    ---==<P5hem4s>==---
    -=<[GG: 147304]>=-

  • 6. Data: 2003-08-04 19:42:31
    Od: "Jakub \"Qba\" Kamecki" <q...@1...0.0.1>

    otO wrote:

    > tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa przeniosły by
    > sie na underground to grupa by zamarła nie mówiać już o tym że Qba neguje
    > wszystkie gadki na tematy które już były omawiane....

    taaaak bo to ja jestem ten niedobry siejący ferment i zabijający syf
    klimatem zwany

    > albo mi sie wydaje ale
    > to grupa dyskusyjna prawda? jeżeli ktoś chce rozmawiać na dany temat to jest
    > to jego prawo - nie chcesz nie czytaj

    a skąd mam wiedzieć czego mam nie czytać?

    > 1. na grupie pojawiają sie nowi ludzie i też chcą sie czegoś dowiedzieć/o
    > czymś pogadać

    zapraszam ale na tematy około konsolowe pomijając piractwo. od tego mamy
    nową grupę

    > 2. jeżeli wszystkie próby rozpoczęcia wątku już obgadanego bedziemy ucinać
    > to.....powiedzmy że nowych ciekawych gadek jest jak na lekarstwo

    a czy gdzieś jest napisane, że ma tu przychodzić 200 postów dziennie?

    --
    |---- Pozdrawiam, Qba RLU#316536 ----|
    |------------ gg:1554198 ------------|

  • 7. Data: 2003-08-04 21:22:50
    Od: "Pikmin" <p...@w...pl>

    Użytkownik "otO" <o...@g...multicon.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie na underground to grupa by zamarła nie mówiać już o tym że Qba neguje
    > wszystkie gadki na tematy które już były omawiane....

    nie tylko Qba, zapominasz o wielu innych osobach które też nie są zbyt
    szczęśliwe z tego powodu

    pozdr
    Pikmin

  • 8. Data: 2003-08-05 00:18:04
    Od: "qFel" <d...@t...pl.ANTYSPAM>

    > taaaak bo to ja jestem ten niedobry siejący ferment i zabijający syf
    > klimatem zwany

    przesadzasz qba, przesadzasz...

    > a skąd mam wiedzieć czego mam nie czytać?

    a skad mam wiedziec co czytac? uwazasz, ze uzytkownicy z calej pl powinni
    tak ukladac posty wysylane na p.r.g.konsole, aby byly dla ciebie
    interesujace?

    > zapraszam ale na tematy około konsolowe pomijając piractwo. od tego
    > mamy
    > nową grupę

    terez to kit wciskasz ;-)

    --
    qFel

    "Life, so, unnecessary"

  • 9. Data: 2003-08-05 03:32:41
    Od: "Jakub \"Qba\" Kamecki" <q...@1...0.0.1>

    qFel wrote:

    > przesadzasz qba, przesadzasz...

    wygląda na to, że tak jestem postrzegany :)

    > a skad mam wiedziec co czytac? uwazasz, ze uzytkownicy z calej pl powinni
    > tak ukladac posty wysylane na p.r.g.konsole, aby byly dla ciebie
    > interesujace?

    nie mówię żeby były interesujące, bo się wszystim nie interesuję- no ale
    żeby mnie nie denerwowały :)

    > terez to kit wciskasz ;-)

    w absurdalnej sytuacji używa się absurdalnych argumentów :)

  • 10. Data: 2003-08-05 08:44:41
    Od: "Piotr Gnyp" <t...@N...rpg.pl>

    In news:bgmcnn$t6p$1@atlantis.news.tpi.pl, otO
    <o...@g...multicon.pl> wrote:
    > COŚ TAM!!! COŚ TAM!!
    > tak sobie myślę że jeżeli wszystkie rozmowy odnośnie piractwa
    > przeniosły by sie na underground to grupa by zamarła

    nie rozumiem, dlaczego na alt.costam.underground? Czlowiek sie pyta czy to
    legalne - wiec spokojnie mu mozna odpowiedziec. Nie pyta sie jak przerobic,
    skad zassac nowe EvoX itd.

    Poza tym - jezeli grupa po przeniesieniu sie rozmow dot. sposobow piracenia
    zamrze, oznacza to, ze nie byla potrzebna, bo juz nikogo tu nie interesowaly
    gry na konsole i same konsole, tylko nowe sposoby na kradziez softu.