  • 1. Data: 2006-06-22 10:42:52
    Temat: Legalność oprogramowania
    Od: abras <a...@w...pl>

    Witam

    W zeszłym roku w podobnym okresie podejmowany był
    ten temat. Ciekaw jestem jak zakończyły się sprawy.
    Nie ukrywam, że jestem dość zainteresowany z dwóch powodów :
    - i mnieon dotyczy pisalem w zeszlym roku)
    - jak zakończyły siędla pozostałych paru osób te sprawy, póki co
    u mnie stanęło na prokuratorze, zaproponował kare grzywny, naprawa
    szkody i w zasadzie nic wiecej od tamtej pory nie otrzymałem
    ( powinienem zostaćpoinformowany o zakończeniu postepowania oraz
    otrzymac wyrok do ręki ? wydajemi sie, że tak )