  • 1. Data: 2003-01-03 15:17:18
    Temat: Leczenie alkoholika.
    Od: Aga <F...@i...net.pl>

    Hej!
    Czy ktos z Was moglby podpowiedziec, w jaki sposob napisac wniosek o
    skierowanie alkoholika na przymusowe leczenie. Jaka jest w ogole
    procedura?. Rodzina ma zalozona niebieska karte na policji, i narazie na
    tym sprawa stanela.

    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2003-01-03 15:38:50
    Temat: Odp: Leczenie alkoholika.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Aga <F...@i...net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:C...@4...com...
> [...]
    > skierowanie alkoholika na przymusowe leczenie. Jaka jest w ogole
    > procedura?. Rodzina ma zalozona niebieska karte na policji, i narazie na

    nalezaloby zwrocic sie do gminnej komisji rozwiazywania problemów
    alkoholowych pisemnie , wlasnymi slowami opisac dokladnie sytuacje podajac
    dokladne dane personalne chorego . Po zbadaniu chorego i stwierdzeniu ,ze
    jest alkoholikiem sprawa zostanie skierowana do sadu gdzie podjete beda
    dalsze czynnosci wlacznie z powolaniem bieglych do stwierdzenia
    uzaleznienia...nastepnie sad wyda orzeczenie o leczeniu stacjonarnym badz
    niestacjonarnym...

    mozna tez dokonac pierwszych kroków za posrednictwem prokuratora

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-03 17:25:18
    Temat: Re: Leczenie alkoholika.
    Od: Aga <F...@i...net.pl>

> [...]
    > dalsze czynnosci wlacznie z powolaniem bieglych do stwierdzenia
    > uzaleznienia...nastepnie sad wyda orzeczenie o leczeniu stacjonarnym badz
    wiem, ze dzielnicowy powiedzial tej rodzinie, ze jezeli maja juz
    zalozona niebieska karte, to kieruja sprawe bezposrednio do sadu, czy to
    prawda, czy jednak musza przejsc przez te wszystkie formalnosci?

    dzieki za informacje Sandra:).