  • 1. Data: 2005-05-30 14:23:28
    Temat: Ksiega wieczysta, wpisy - wniosek.
    Od: "Youngi" <s...@n...thx>

    Musze zalozyc do zakupionego na kredyt mieszkania ksiege wieczysta. Wnioski
    juz mam. Jest ttylko maly problem. Jako ze tego nigdy nie rbilem nie za
    bardzo wiem co wpisac w pola "tresc zadania" dotyczace wpisu do ksiegi
    wlasciciela i hipoteki zwyklej oraz kaucyjnej.
    Za wszelka pomoc z gory dziekuje. Moze jest gdzies jakis portal na ten temat
    w internecie?? Poki co nie udalo mi sie nic znalezc.

  • 2. Data: 2005-05-30 17:19:54
    Temat: Re: Ksiega wieczysta, wpisy - wniosek.
    Od: "Youngi" <s...@n...thx>

    Użytkownik "Youngi" <s...@n...thx> napisał w wiadomości
> [...]
    > Za wszelka pomoc z gory dziekuje. Moze jest gdzies jakis portal na ten
    > temat w internecie?? Poki co nie udalo mi sie nic znalezc.

    Bez polskich liter troche to zle wyszlo chodzi o pole "Treść żądania"