  • 1. Data: 2004-12-14 17:34:34
    Temat: Ksiega Wieczysta
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    Hej

    Mam dlugi pas ziemi przeciety w poprzeg sciezka, ktora nie ma ksiegi
    wieczystej i ma status drogi gminnej z numerem na mapie przy czym w
    dokumentach jest napisane ze pojawila sie ona po uwlaszczeniu w latach 70 i
    nie ma jej w mapach katastralnych.

    Co to sa mapy katastralne?
    Czy moge te sciezke 'zaorac'?

    Pozdr!
    Staszek

  • 2. Data: 2004-12-14 22:54:03
    Temat: Re: Ksiega Wieczysta
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 18:34:34 +0100, Orkan naskrobał(a):

> [...]
    > wieczystej i ma status drogi gminnej z numerem na mapie przy czym w
    > dokumentach jest napisane ze pojawila sie ona po uwlaszczeniu w latach 70 i

    tymczasowa ewidencja gruntów i budynków

    > Czy moge te sciezke 'zaorac'?

    a czy należy do ciebie?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-15 08:43:47
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> wrote in message
    > Dnia Tue, 14 Dec 2004 18:34:34 +0100, Orkan naskrobał(a):

> [...]

    Jak sprawdzic czy nalezy do mnie?
    To co wiem o tej drodze napisalem powyzej.
    Pozdr!
    SZ