  • 401. Data: 2022-08-26 17:56:22
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2022 o 17:38, J.F pisze:

    > Jest funkcja oskarzyciela posilkowego, i pewne mozliwosci otwiera.
    > Ciala nie wyda, ale naciskac na prokuratora może.

    Oskarżyciel posiłkowy nie może zmusić prokuratury do czegokolwiek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 402. Data: 2022-08-26 18:06:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rynek tego nie reguluje.
    Nie ma takiego rynku.
    Dobrze zarabiający to ci, co sami dla siebie ustalają reguły wynagrodzenia (i dla
    innych).
    To menedżerowie ustalają wynagrodzenia i dla menedżerów i dla sprzątaczek.
    Zgadnij jak?
    I oczywiście że są CEO chcący pracować za pieniądze WIELOKROTNIE mniejsze,
    podpowiedź: liczba kandydatów na jedno miejsce
    (bliźniacza sytuacja w konkursach na sędziego, gdzie wszyscy kandydaci umieją mniej
    więcej to samo).
    Po co robić takie "konkursowe" ustawki z kilkudziesięcioma kandydatami na jedno
    miejsce skoro można obniżyć pensje tak, aby było 2-4
    do wyboru?
    Nie o same pieniądze w życiu chodzi.

    -----
    > Jak ustalić gdzie jest ta racja skoro rynek reguluje to tak a nie inaczej?
    > Prawda, tylko co z tym zrobić skoro najwyraźniej nie ma ceo, którzy chcą pracować
    jako ceo za ułamek tego co dostają ich koledzy.

  • 403. Data: 2022-08-26 18:12:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pie.....sz koleś.
    Widziałem biedę wielu rodzin uczniowskich sprzed 500+.
    Co dziecko winne, że Tata choćby alkoholik?
    Że chłopak nie ma na ubranie do szkoły, żeby się nie śmiali?
    Że tacy "rynkowi" tatusiowie jak Ty wymyślają studniówki po 800 zł i wycieczki po 40
    zł/dzień?

    -----

  • 404. Data: 2022-08-26 20:24:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Aug 2022 17:56:22 +0200, Shrek wrote:

    > Oskarżyciel posiłkowy nie może zmusić prokuratury do czegokolwiek.

    Moze skladac wnioski, pytac o podjete czynnosci, a nawet wnioskowac
    zmiane prokuratora, skoro tamten sobie nie radzi.

    Dojdzie do Ziobro i gazet, i co wtedy ? :-)

    J.

  • 405. Data: 2022-08-26 20:27:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Aug 2022 17:07:24 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Elementarne, Watsonie: uruchamiasz pitonline i iterujesz tak, żeby wyszło ile ma
    wyjść, coś jak w większości laborek na studiach ;-)

    Nie nie, bo bedzie plagiat i niepewnosc.

    Otwierasz ustawe, czytasz, obliczasz zgodnie z ustawą.
    do dzieła.

    > -----
    podatku, za 2021, a jak za 2022.

    J.

  • 406. Data: 2022-08-26 20:32:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.08.2022 o 20:24, J.F pisze:

    > Moze skladac wnioski, pytac o podjete czynnosci, a nawet wnioskowac
    > zmiane prokuratora, skoro tamten sobie nie radzi.

    Czyli nie może zmusić prokuratury do niczego.

    > Dojdzie do Ziobro i gazet, i co wtedy ? :-)

    Daj spokój - myślisz, że ziobro nie wie o sprawie stachowiaka? Gazety
    też wiedzą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 407. Data: 2022-08-27 00:00:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.08.2022 o 17:55, Shrek pisze:

    > Nikt nie zamierzaprzypisać policjantom swowodowania zażywania
    > narkotyków. Jednynie nieumyślne spowodowanie śmierci. Gdyby nie oni to
    > dwe z trzech połączonych przyczyn by nie zaszły i kolo by żył.

    Albo umarł z przedawkowania dopalaczy. Tego nie wie nikt.

    --
    Robert Tomasik

  • 408. Data: 2022-08-27 00:04:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jest funkcja oskarzyciela posilkowego, i pewne mozliwosci otwiera.
    > Ciala nie wyda, ale naciskac na prokuratora może.

    Oskarżyciel posiłkowy, to dopiero przed sądem. Na etapie postępowania
    wnioski dowodowe mogą składać strony. Przykładowo podejrzany (dlatego
    postawienie zarzutów daje dodatkowe uprawnienia). Ale w tym konkretnym
    wypadku wnioski mogą składać przedstawiciele rodziny pokrzywdzonego.

    --
    Robert Tomasik

  • 409. Data: 2022-08-27 00:29:28
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Pie.....sz koleś.
    > Widziałem biedę wielu rodzin uczniowskich sprzed 500+.

    500+ rozwiązało ich problemy? To pierdolisz, bo poziom biedy wzrasta w Polsce.

    > Co dziecko winne, że Tata choćby alkoholik?

    I te 500+ wyleczyło z alkoholizmu?? Mądre głowy kończą studia, by umieć takie
    problemy rozwiązyć, a random z usenetu znalazł prosty sposób -- 500+ :DD

  • 410. Data: 2022-08-27 09:11:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albo umarł z przedawkowania dopalaczy. Tego nie wie nikt.

    A może poszli do lasu, albo ugryzł go komar...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!