  • 21. Data: 2007-03-20 12:13:31
    Temat: Re: Kodeks drogowy - posiadanie dokumentow przy sobie - interpretacja przepisow
    Od: Kamil <k...@k...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Przepis mówi o kierującym pojazdem, nie sprzątającym pojazd.

    kierujacy tzn co ? bo mozna usiasc za kierownica i odpalic silnik np
    zeby przestawic troche auto.

  • 22. Data: 2007-03-20 13:03:27
    Od: w...@p...onet.pl

    > kierujacy tzn co ? bo mozna usiasc za kierownica i odpalic silnik np
    > zeby przestawic troche auto.

    albo wyjechac nim z garazu na droge publiczna...niby przed dom, ale to juz droga
    publiczna

    pozdrawiam
    d.

  • 23. Data: 2007-03-20 13:14:44
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Kamil <k...@k...pl> naskrobał/a w news:etoj6s$mj7$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > kierujacy tzn co?

    To znaczy PORD art. 2 ust. 20.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 24. Data: 2007-03-20 15:21:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > to co Wy mi tu piszecie to sa tylko wasze wyobrazenia bez podstaw
    > prawnych. Jest wina ale chyba mniejsza, anizeli wcale bym ich nie
    > dostarczył. A przepis nie interpretuje częściowej naprawy winy, że
    > dokument jednak dostarczyłem. Rownie dobrze mogl mnie pouczyc.

    Nic ci w sądzie nie zrobią! Jak równie dobrze jak tu będziesz udawał świra
    to z uwagi na niepoczytalność unikniesz kary ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2007-03-20 17:47:57
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Nic ci w sądzie nie zrobią! Jak równie dobrze jak tu będziesz udawał świra
    > to z uwagi na niepoczytalność unikniesz kary ;))

    tak tak! doradzaj tak dalej koledze to mu zabiora calkiem prawo jazdy:)))
    bo niepoczytalny:))) gratuluje pomyslu

  • 26. Data: 2007-03-20 20:05:43
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak tak! doradzaj tak dalej koledze to mu zabiora calkiem prawo jazdy:)))
    > bo niepoczytalny:))) gratuluje pomyslu

    Ale nie będzie musiał ponosić trudu noszenia dokumentów ;))