  • 1. Data: 2007-03-19 17:17:35
    Temat: sprzedaż samochodu - współwłaściciel
    Od: "Sikor" <n...@b...spam.pl>

    Witam,
    Jestem wspólwlascicielem samochodu. Jestem w takiej sytuacji, ze korzysta z
    niego drugi wspólwlasciciel i nie mam z nim kontaktu (nie wchodzmy w
    szczególy). Podejzewam, ze samochód mógl zostac sprzedany i co za tym idzie
    podrobiony mój podpis.
    Mam pytanie:
    Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia czy auto zostalo sprzedane?
    Nie posiadam umowy kupna ani papierów auta. Mam jedynie xero z
    ubezpieczenia, ale sprzed paru lat.

  • 2. Data: 2007-03-23 12:36:38
    Temat: Re: sprzedaż samochodu - współwła?ciciel
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia czy auto zostalo sprzedane?
    > Nie posiadam umowy kupna ani papierów auta. Mam jedynie xero z
    > ubezpieczenia, ale sprzed paru lat.
    Probowac w urzedzie komunikacji - jak jestes/byles wspolwlascicielem to
    powinno sie dac.

    K.