  • 1. Data: 2011-01-07 11:03:44
    Temat: Klauzula abuzywna - S.A. vs. DGOF
    Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl>

    Witam,
    czy klauzula abuzywna dotycząca automatycznego przedłużenia umowy
    "promocyjnej" na czas określony w przypadku niewypowiedzenia jej w jakimś
    tam terminie jest również niedozwolona gdy umowę z dostawcą internetu
    zawiera osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą? Czy wtedy jest
    wolna amerykanka?

    Pzdr.
    M.

  • 2. Data: 2011-01-07 11:40:21
    Temat: Re: Klauzula abuzywna - S.A. vs. DGOF
    Od: "fst" <holly92@WYTNIJ_TOwp.pl>

    jestem nowy i mam pytanie gdzie moge zalozyc nowy watek?

  • 3. Data: 2011-01-07 12:02:02
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 12:03:44 +0100, Marian PaOEdzioch napisał(a):

    > Czy wtedy jest
    > wolna amerykanka?

    Nie wolna amerykanka, lecz wiąże treść umowy.
    Owszem, klauzule niedozwolone nie odnoszą się do obrotu profesjonalnego.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2011-01-08 16:20:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 12:02:02 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Nie wolna amerykanka, lecz wiąże treść umowy. Owszem, klauzule
    > niedozwolone nie odnoszą się do obrotu profesjonalnego.

    A taka klauzula jest, że nie można na nieokreslony?

  • 5. Data: 2011-01-08 21:14:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 08 Jan 2011 16:20:57 +0000, Smok Eustachy wrote:

    > A taka klauzula jest, że nie można na nieokreslony?

    Nie, ale niedopuszczalne jest takie "ostre" przekształcanie umowy
    zawartej na czas oznaczony w umowę na czas nieokreślony.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||