  • 11. Data: 2007-11-19 23:28:01
    Temat: Re: Klasa ekonomistów - minister bez polskiego obywatelstwa
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:dHl0j.57$Bt.11@newsfe4-gui.ntli.net...

> [...]
    > kolejnym ogniskiem zapalnym -np. w UK- to UE napewno nie chciala by
    > dodatkowego problemu w postaci przemarszu 8mln ludnosci, zlej, oszukanej i
    > zadnej "krwi" (to przenosnia, mam nadzieje, ze zrozumiesz) wzdloz UE.
    > Destabilizacjia UE doprowadzi do jej zerawania.
    > A moze takie wlasnie mja interesy ameryknie w UE, dlatego tak
    > "wypuszczaja" polakow ....
    > Tak, czy owak, problem sprowadza sie do jednego - lepsze dochody ludnosci.
    > I jesli to bedzie na reke UE to naprawde mozesz byc pewny, ze tak sie
    > stanie.... bo "oni" maja za duzo do stracenia.

    Powiem krótko, Anglicy, Amerykanie, Zydzi chcą wyssać Polskę jak się da,
    Niemcy natomiast mają inne cele w Unii, odwieczne "Drang nach Osten". Robili
    to w trakcie rozbicia dzielnicowego, i wracają do tego teraz, metodami
    "pokojowymi". I dlatego inwestują w polityków, których wyszkolili i
    ulokowali w Polsce u władzy.

    boukun

  • 12. Data: 2007-11-19 23:52:32
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > Robili to w trakcie rozbicia dzielnicowego, i wracają do tego teraz,
    > metodami "pokojowymi". I dlatego inwestują w polityków, których wyszkolili

    To, ze "swoich" sie montuje na stanowiskach decydenckich to sprawa stara jak
    polityka:))
    Popatrz na PO, PiS czy SLD czy jak to sie teraz zwie. Niezastanawialo ci
    nigdy skad maja tyle pieniedzy na kampanie, na plakty spoty ect. Popatrz dla
    kontrastu na np. taka skonczona politycznie samoobrone... bidota az piszczy,
    goscie nie sa w stanie wyplacic sie z kampani wyborczej a i tak byla cienka
    jak dwa zlote:) A przecie wg. mediow uchodzili za najzamorzniejsza partie w
    sejmie!!! Zwlaszcza w porownaniu do kaczora ktory ponoc taki bedny, ze nawet
    konta nie ma w banku.... (samoobrona to tylko jako przyklad).
    Od mniej wiecej 4 lat dazy sie w Polsce do polaryzacji sceny politycznej,
    oczywisce robi sie to sztucznie przy udziale poteznych zasobow finansowych.
    Masz obecnie dwie partie wiodace niby prawicowo-liberalna Po i lewicujaca
    (niby) solidarnosciowa PiS plus przystawki w formie SLD i PSL-u ktory
    ostatni raz jest w sejmie...
    PO PiS czyli niedany AWS-UW. Wszystkich przeciwnikow wykonczono politycznie
    i finansowo. Tak naprawde chodzi o to bys wybieral negatywnie, czyli za 4
    lata masz zaglosowac na PiS bo PO jest be i pozniej na zmiane...
    Przymiarki do tego byly juz za rzadow Buzkoludow, problemem stala sie
    wspomniana samoobrona, ktora ni z tego ni z owego 6 lat temu urosla na
    trzecia partie w sejmie!!!
    Po tragicznych rzadach AWS-UW (solidarnosc odpadla razem z UW - liderzy
    utworzyli platforme ratunkowa) oraz kontynuacji tej samej lini przez SLD
    (SLD 6 lat tamu osiagnelo wynik prawie 40%!!! to pokazuje frustracjie narodu
    po rzadach buzkowych) Samoobrona slusznie jak wowczas (dwa lata temu)
    Lepper mowil idzie po wladze....
    Jeszcze w lutym (w roku wyborow) sadaze przedstawialy walke o palme
    pierszenstwa miedzy PO a Samoobrona. Niektore sadarze dawaly 1. miejsce
    samoobronie, wiekszosc PO.
    Zaistnialo realne zagrozenie, ze Samoobrona osiagnie wynik SLD z poprzednich
    wyborow (ok. 40%)!!!
    Dlatego zaczeto szukac czegos co zastapi samoobrone a z czym PO sobie
    poradzi. SLD odpadalo, ludzie byli wkurwieni, z kontynuacji lini buzkowych.
    Wybor padl na ledwo wowczas zipiacy PiS (w lutym mial ok 7%!!), rozdmuchano
    powolutku PiS z przyspieszeniem w maju, tak, ze na koniec maja juz nie
    samoobrona zagrazala PO ale PiS. Udalo sie, PiS klecil program na kolanie,
    75% sciagnieto ze stron samoobrony...hehehe.
    Troche PO sie jednak przeliczylo, bo niechec spoleczenstwa do parti
    liberalnych byla zbyt olbrzymia i nawet ze sztucznie nadmuchanym PiS-em
    liberaly przegraly.
    Kto wie, byc moze gdyby samoobrona wygrala wybory dwa lata temu, to bylo by
    inaczej.... choc trudno powiedziec.
    jedno jest pewne, takiego ministra rolnictwa jak Lepper jeszcze od 1989 roku
    nie bylo, otym mozna sie przekonac czytajac sprawozdania z debat UE w
    angielskich gazetach.
    Dzis PO wygralo, po 2 latach. Bylo to do przewidzenia, gdyz, kaczynscy sa za
    ciency na sprawowanie wladzy. O tym PO doskonale sobie sprawe zdawalo kiedy
    wybralo PiS jako zamiennik samoobrony. Malo, plan PO udal sie podwojnie...
    PO jest na czele wladzy oraz zlikwidowano samoobrone. Tego nawet Pftusk nie
    mog sobie zamarzyc:))
    Przegrali jak zwykle Polacy, ktorzy niestety dalej nabieraja sie na kolorowe
    opakowania....
    ps.
    AWS-UW a pozniej PO i PiS, SLD, Samoobrona, PSL oraz reszta lata mi kolo
    dupy, by nie bylo, ze symatyzuje z ktoras partia.

  • 13. Data: 2007-11-20 00:18:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    swen pisze:

    > To, ze "swoich" sie montuje na stanowiskach decydenckich to sprawa stara jak
    > polityka:))

    ogólnie co do całości, a zwłaszcza co do zbawczej roli SO... LOL :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2007-11-20 00:46:30
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > najzamorzniejsza partie w sejmie!!! Zwlaszcza w porownaniu do kaczora
    > ktory ponoc taki bedny, ze nawet konta nie ma w banku.... (samoobrona to

    Bardzo zdrowe spostrzeżenia. Jest nieformalna koalicja PO-PiS-SLD(LiD).
    Społeczeństwo się ogłupia takimi głodnymi kawałkami jak rzekome wywożenie
    pod osłoną nocy akt WSI do Belwederu. A niech matołki myslą, że jest władza
    i opozycja i jedni na drugich maja haki. Taka "Moda na sukces" - political
    crimi live.

> [...]
    > juz nie samoobrona zagrazala PO ale PiS. Udalo sie, PiS klecil program na
    > kolanie, 75% sciagnieto ze stron samoobrony...hehehe.

    Co ciekawsze, tu u mnie na przykład w Świdnicy, jeden taki "działacz"
    Samoobrony, taki farbowaniec i zwolennik UPR, jak widział w Najwyższym
    Czasie zdjęcie Leppera przed wyborami prezydenckimi 7 lat temu, to mówił do
    sprzedającej, "Patrz pani, taki burak, a pcha się do władzy", był radnym
    AWS. Dwa lata później czyli pięć lat temu nie przeszkadzało mu to
    wystartować z listy Samoobrony, jako jej lider w powiecie świdnickim. Wtedy
    z rozmową ze mną mówił, że PiS to kanapa i nie ma szans na wejście do
    jakiejkolwiek rady. Rok temu natomiast, znów zmienił barwę i wystartował do
    rady powiatu tym razem z listy PiS i po raz trzeci ludzie go wybrali.

> [...]
    > AWS-UW a pozniej PO i PiS, SLD, Samoobrona, PSL oraz reszta lata mi kolo
    > dupy, by nie bylo, ze symatyzuje z ktoras partia.

    Ująłem to prawie tak samo w jednym wątku, przewidując bieg wydarzeń:
    1 Sie, 10:19 napisałem w wątku "Brudasy z PiS":
    Tak brudnej polityki jaką odstawia J. Kaczyński jeszcze za swojego życia w
    Polsce nie przeżyłem. Co niektórzy egzaltują się, że intrygi polityczne
    premiera to genialne posunięcia, ale to świadczy tylko o stosunku tych osób
    do polityki i społeczeństwa.

    Samoobronie i LPR należy się takie traktowanie, jak już pisałem po wyborach
    za sam fakt, że przystąpili wogóle do syjonistycznej koalicji. Gdyby te
    partie i jej działacze mieli choć resztkę honoru, niezwłocznie zerwali by
    koalicję z brudasami z PiS.

    Nie już ma najmniejszego znaczenia, kto będzie teraz uważany za zrywającego
    koalicję, w obliczu brudnej polityki PiSu. Dla każdego normalnego wyborcy
    jest jasne, że już nigdy nie zagłosuje na Kaczyńskich i związany z nimi
    syjonistyczny ruch. Sondażami to mogą omamiać tylko ojca dyrektora, ale już
    chyba nie jego wielbicieli. Zresztą ślepy by zauważył, że PO i PiS już dawno
    przygotowują się do wyborów i prowadzą kampanię w TelAwizji. Najpierw był
    spot PO, "krytykujący" pod mizerną publiczkę PiS, a dzisiaj leci mizerny
    spot PiSu, umiarkowanie krytykujący PO. Niech bydło myśli, że ma partię
    rządzącą i opozycję. Żydzi z PiS i żydomasoni z PO osiągnęli swój wspólny
    cel, zniszczenia LPR i Samoobrony, niby z osobna, a wspólnie. O czym wiedzą
    tylko wtajemniczeni lub wytrawni politolodzy. A taki koszerny brudas
    Czarnecki mąci nadal w Samoobronie i społeczeństwie polskim, że powinna się
    skoncentrować na walce z PO a nie z PiSem. Komu ten farbowany Lis chce
    mącić? Najbrudniejsze jest PiS.

    boukun

    PS. Ja to wszystko przewidziałem już dużo wcześniej.

  • 15. Data: 2007-11-20 03:13:31
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    > pod osłoną nocy akt WSI do Belwederu. A niech matołki myslą, że jest
    > władza i opozycja i jedni na drugich maja haki. Taka "Moda na sukces" -

    najbardziej zal mi mlodych. Oni sa swiecie przekonani, ze kaczor "walczy" z
    ukladem a tusk chce kazdemu dobrze zrobic i hameryke wybudowac, tak, ze
    kazdy z mlodych marzy, ze to on wlasnie bedzie zyc w "american dram"...
    Zal, bo malo kto z mlodych siegnie troche dalej wstecz by zobaczyc jak
    wspolnie PiS z PO rozkradali co sie da. Oczywiscie partie nazywaly sie zgola
    inaczej, ale mordy te same...

> [...]
    > do jakiejkolwiek rady. Rok temu natomiast, znów zmienił barwę i
    > wystartował do rady powiatu tym razem z listy PiS i po raz trzeci ludzie

    Niestety to jedynie pokazuje totalny brak myslenia wsrod sporej czesci
    spoleczenstwa. Jak widac na tym przykladnie, nic sie nie zmienilo, ludzie
    ida za szyldami a nie za nazwiskami.

> [...]
    > Polsce nie przeżyłem. Co niektórzy egzaltują się, że intrygi polityczne
    > premiera to genialne posunięcia, ale to świadczy tylko o stosunku tych

    Wiesz, kaczor okazal sie za cienkim bolkiem:)) Chcial absolutej wladzy, lub
    robil tak jak mu grali...hmm sam nie wiem.
    Zreszta, kaczki to zwykle konusy z kompleksami, predzej czy pozniej by sie
    wykoleili.

> [...]
    > za sam fakt, że przystąpili wogóle do syjonistycznej koalicji. Gdyby te
    > partie i jej działacze mieli choć resztkę honoru, niezwłocznie zerwali by

    Zdecydowanie samoobrona przegrala przez zawarcie koalicji z pis'em. Lepper
    okazal sie naprawde slabym graczem bez zadnej wizji, nie dostrzegl, ze szyja
    mu wora... a zaczelo sie przecie juz ponad rok temu, w zeszle wakacjie kiedy
    to byl pierwszy kryzys w koalicji, Lepper twardo stal przy swoim programie,
    a kaczor chcial liberalniej, za to kaczka nazwala Leppera warcholem...
    wowczas Lepper powinien odejsc! Nikt nie mial by mu za zle.
    Nie udalo sie z warcholem, poszla sexafera (notabene niedlugo bedzie
    rocznica i jeszcze nie ma zadnych wyrokow...) a rownolegle, jak by kaczki
    przewidzialy, ze to za cienkie poszla obrobka w cba (prwatnej policji pisu).
    Problemem samoobrony tez jest brak odpowiednich ludzi, nie wiem kto doradza
    Lepperowi ale fatalnie to robi i miast zyskiwac zwolennikow to doprowadza
    lokalne struktury do rozpadu. Poprzez ladownaie na 1.szych miejscach
    spadachroniarzy lub rodziny... taki przyklad byl w mojej miejscowosci, gdzie
    na 1 miejscu byla corka "farbowanej" dzialaczki samoobrony ktora startowala
    na 1 miejscu z drugiego konca polski. To ludzi zniecheca. Ja wiem, ze
    wszystkie partie tak maja, ale samoobrona byla (juz sie nie podniesie) za
    swieza na to.

> [...]
    > się
    > skoncentrować na walce z PO a nie z PiSem. Komu ten farbowany Lis chce

    Otoz, to, jedni i drudzy znaja sie jak lyse konie w sejmie i rzadach od 19
    lat razem.... dziwne, ze ludzie nadal sie nabieraja.
    Ja tam bardzo dobrze pamietam slowa kaczora po wyborach w 1997 roku "Teraz
    Kurwa My" slunne TKM.
    Dzis PfTusk moze powiedziec, no to teraz kurwa ja...a pozniej znow kurwa
    ty...
    Pamietam doskonale jak Balcerowicz zostal prezesem NBP-u... o czym malo kto
    dzis pamieta, niestety....
    ehhh problem w tym, ze jak juz wspomnaielm, spora czesc polakow mozna kupic
    za tanie tandetne swiecidelka... najlepiej z napisem made in usa.
    Wszak myslenie nie jest dzis modne, bo jak zaczniesz w swoim srodowisku miec
    wlasne zdanie, bron Boze odmienne od zdania TV to bedziesz burak i komunista
    a nawet marsianin:)
    Szkoda, naprawde szkoda... jak bym dorwal tego skurwysyna co tak zgnoil ten
    narod to bym go usmarzyl zywcem.

    > PS. Ja to wszystko przewidziałem już dużo wcześniej.

    Wyobraz sobie, ze nie jestes sam.