  • 1. Data: 2020-09-29 22:47:01
    Temat: Kara dla firmy Brother
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Ukochana (przez wielu z Was) firma drukarkowa Brother ukarana.

    https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1452911,uoki
    k-kara-zmowa-cenowa-brother.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2020-09-30 20:06:20
    Temat: Re: Kara dla firmy Brother
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >Ukochana (przez wielu z Was) firma drukarkowa Brother ukarana.
    >https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1452911,uok
    ik-kara-zmowa-cenowa-brother.html

    I tak byly w miare tanie, ukaraliby tych co maja tusze i tonery drogie
    :-)

    ale "program leniency" to po jakiemu ?

    J.

  • 3. Data: 2020-10-04 00:20:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-09-30 o 20:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    k-kara-zmowa-cenowa-brother.html

    > I tak byly w miare tanie, ukaraliby tych co maja tusze i tonery drogie :-)

    I tak tego klamota mi z powrotem ta zajebista firma (razem ze swoim
    serwisem) mi ukradła.

    > ale "program leniency" to po jakiemu ?

    Nie wiem.

  • 4. Data: 2020-10-04 16:39:43
    Od: o...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > Ukochana (przez wielu z Was) firma drukarkowa Brother ukarana.
    >
    > https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1452911,uoki
    k-kara-zmowa-cenowa-brother.html

    Nu a np. państwo PL mogło ustalać stawki minimalne dla adwokatów czy innych
    radców?

    Od czego to zależy?

  • 5. Data: 2020-10-04 22:14:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-04 o 16:39, o...@g...com pisze:

    k-kara-zmowa-cenowa-brother.html

    > Nu a np. państwo PL mogło ustalać stawki minimalne dla adwokatów czy innych
    > radców?
    >
    > Od czego to zależy?

    Od tego kto bliżej żłoba.

    --