  • 1. Data: 2004-03-12 20:28:35
    Temat: Jeśli Ktoś ma dostęp do bazy...
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Bardzo proszę Kogoś mającego dostęp do bazy aktów prawnych z Dziennikiem
    Urzędowym Komendy Głównej Policji o podesłanie mi :
    DZ.URZ.KGP nr 2000.05.26

    Zarządzenie KGP 7/2000

    w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu
    transportowego w Policji

    Z góry Dziękuję pięknie życzliwość :)

  • 2. Data: 2004-03-12 22:08:55
    Temat: Re: Jeśli Ktoś ma dostęp do bazy...
    Od: "lano" <l...@g...pl>

    http://przepisy.e-box.pl/zarzadzenia.htm

    http://przepisy.e-box.pl

  • 3. Data: 2004-03-13 20:49:10
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "lano" <l...@g...pl> napisał >
    >http://przepisy.e-box.pl/zarzadzenia.htm
    >
    > http://przepisy.e-box.pl

    Niestety, tam już sprawdzalem, ale są tylko zarządzenia zmieniające, jest
    wszystko z wyjątkiem tego 7/00.