  • 1. Data: 2005-10-03 13:26:55
    Temat: Jaka firma dla fotografa?
    Od: "MK" <k...@o...tlen.pl>

    Cześć.
    Pytam tu i na pl.rec.foto, bo nie wiem gdzie szukać informacji.
    Do tej pory sprzedawałem zdjecia na zasadzie umowy o dzieło. Teraz jednak
    chciałbym założyć firmę.
    Czy sprzedaż zdjęć obiętych jest podatkiem VAT? Czy sprzedaje się je jako
    prawa autorskie? Jakaś księga przychodów czy nie...

    A może jakaś prostsza forma opodatkowania, rejestracji???

    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2005-10-03 15:34:28
    Temat: Re: Jaka firma dla fotografa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MK wrote:
> [...]
    > Czy sprzedaż zdjęć obiętych jest podatkiem VAT? Czy sprzedaje się je jako
    > prawa autorskie? Jakaś księga przychodów czy nie...

    Od podatków jest grupa 'piętro niżej' - pl.soc.prawo.podatki.

    ATSD to po co Ci to? Podatki, opłaty ZUSy, biurokracja...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-10-03 19:25:20
    Od: "Piotr (Firma POLoPIM)" <k...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:
> [...]

    działalność gospodarcza - mój kolega robi zdjęcia ślubne i reklamowe, i jedynie
    taka możliwość mu pozostała.

    Piotr

  • 4. Data: 2005-10-03 23:20:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr (Firma POLoPIM) wrote:

    > działalność gospodarcza - mój kolega robi zdjęcia ślubne i reklamowe, i
    > jedynie taka możliwość mu pozostała.

    Komu odpowiadasz? I tak konkretnie co właściwie twierdzisz?

  • 5. Data: 2005-10-03 23:53:53
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> naskrobał/a w

    > Od podatków jest grupa 'piętro niżej' - pl.soc.prawo.podatki.

    Ale od formy tej DG już ta. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!