  • 1. Data: 2005-02-17 11:42:40
    Temat: Jak sie ma VAT do Neostrady
    Od: "juras" <j...@w...pl>

    Mam pytanie ,posiadam w TPSA lacze zwane Neostrada i mam podpisana umowe na
    rok .Teraz maja wprowadzic dodatkowo oplate VAT ,czyli bede placil dodatkowo
    22% vatu.Wedlug mnie, umawialem sie na oplate kwotowa i reszta mnie nie
    obchodzi ,za chwile beda robic skladke na prezesa i tez bede musial placic
    ,co o tym sadzicie
    Pozdr
    juras

  • 2. Data: 2005-02-17 11:46:08
    Temat: Re: Jak sie ma VAT do Neostrady
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

> [...]
    > obchodzi ,za chwile beda robic skladke na prezesa i tez bede musial placic

    nie masz racji, wszystkie ceny podawane są netto (czasami i brutto ale przy
    obowiązującej stawce VAT) - od 01.03 VAT będzie 22 % a nie ZW wieć TPSA nic
    do tego nie ma - to nie podwyżka z ich strony tylko zmiana w prawie, po za
    tym internet ciut tanieje ponieważ możesz sobie go odliczyć od podstawy
    opodatkowania (do 760 zl brutto) - nawet przy 19% stawce jesteś ciut do
    przodu ...

  • 3. Data: 2005-02-17 11:56:09
    Od: "juras" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym internet ciut tanieje ponieważ możesz sobie go odliczyć od podstawy
    > opodatkowania (do 760 zl brutto) - nawet przy 19% stawce jesteś ciut do

    Mnie jako prywatnego nie interesi vat ,dotychczas nic mi nie zwracali .Mnie
    interesuje cena jaka place ,raz jest wieksza ,raz nizsza i tylko mnie ten
    problem obchodzi ,w tym wypadku zwiekszono mi oplate i moze zwroca vat, ale
    powinii uprzedzic i musialbym miec mozliwosc rezygnacji.W tym wypadku cena
    rosnie, kwotowo i jakie ja mam prawa, chyba zadne
    juras

  • 4. Data: 2005-02-17 11:58:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "juras" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    >W tym wypadku cena
    > rosnie, kwotowo i jakie ja mam prawa, chyba zadne

    Masz prawo zrezygnować jak Ci nie pasuje

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-02-17 12:01:31
    Od: "juras" <j...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:cv213f$3bp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "juras" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz prawo zrezygnować jak Ci nie pasuje

    Ale ja podpisalem umowe na rok i co teraz, jakie mam prawo ,moze mnie ktos
    oswieci
    juras

  • 6. Data: 2005-02-17 12:10:35
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > Ale ja podpisalem umowe na rok i co teraz, jakie mam prawo ,moze mnie ktos
    > oswieci
    > juras

    podpisywałeś umowę na kwotę netto a nie brutto, VAT Ciebei dotyczy i tyle,
    już od dawna (od czasu wejścia do UE) że nie może być ani 7% VATu na
    Internet ani ZW ani 0 %, tylko musi być stawka podstawowa. Trzebało się z
    tym liczyć, rozwiązując teraz umowę musisz zapłacić kare umowną i tyle :)
    tylko zauważ że u każdego internet drożeje o 22 % ;)

  • 7. Data: 2005-02-17 12:17:21
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Bartek wrote:

    > podpisywałeś umowę na kwotę netto a nie brutto,

    Nie widzialem tej umowy ale...
    Jest pan pewien ?

    Boguslaw

  • 8. Data: 2005-02-17 12:18:31
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    > Nie widzialem tej umowy ale...
    > Jest pan pewien ?
    >
    > Boguslaw

    Tak, jest cena netto podana

  • 9. Data: 2005-02-17 12:20:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartek napisał(a):

    [...]

    > podpisywałeś umowę na kwotę netto a nie brutto,

    Nie. W umowie nie ma zadnych cen. W regulaminie jest, ze "Klient
    zobowiązany jest do uiszczania opłat za korzystanie z Usługi
    zgodnie z Cennikiem". W cenniku jest tabelka z kwota netto,
    kwota vatu oraz cena brutto.

    j.

  • 10. Data: 2005-02-17 13:06:29
    Od: "juras" <j...@w...pl>

    > Tak, jest cena netto podana

    Znalazlem aneks do umowy z dnia 9.04.2004 mowiacy o zmniejszeniu ceny za
    internet w zwiazku ze zwolnieniem do podatku wat .Jest tam mozliwosc
    rezygnacji z uslugi .Mam nadzieje ze takie samo pismo dostane z zwiazku z
    wprowadzeniem podatku vat i mozliwosc rezygnacji z tej uslugi, bez
    ponoszenia dodatkowych kosztow, zobaczymy.Rozmawialem tez z konsultantem i
    chyba bedzie stawka obnizona do wysokosci dotychczaowej.
    Pozdr
    juras