eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak rozumiecie ten artykul? › Jak rozumiecie ten artykul?
  • Data: 2007-11-28 19:29:10
    Temat: Jak rozumiecie ten artykul?
    Od: "netman" <...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)

    Rozdział 1
    Sprzedaż konsumencka

    3. Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie
    warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru
    konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz funkcjonowania
    głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów.

    Czy ten punkt oznacza, ze jesli klient kupuje zasilacz komputerowy - to ma
    prawo zarzadac bezplatnego sprawdzenia go w jego komputerze i sprawdzenia
    innych elementow ktorych nie kupil u sprzedawcy?

    Sytuacja wyglada tak: Klient wpada do sklepu, i mowi ze wezmie zasilacz jak
    mu podlaczymy i sprawdzimy czy reszte komponentow jest sprawna. Jesli bylby
    uszkodzony niezwiolby a my wykonalismy by usluge za darmo. Podlaczylismy
    zasilacz wszystko okazalo sie sprawne. Sprzedalismy zasilacz + symboliczna
    usluga sprawdzenia reszty komponentow. Czy jest to zgodne z tym prawem?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1