  • Data: 2007-11-29 10:13:41
    Temat: Re: Jak rozumiecie ten artykul?
    Od: kojotte <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał:

    > Z tym, że ciebie nie można obrazić.
    > Cokolwiek się napisze, nawet najgorsze inwektywy, to będą dla ciebie
    > tylko niczym nie niezasłużone komplementy.

    Bo nie mnie obrażasz kretynie, tylko niczego nieświadomych użytkowników
    wyzywając ich od niedouków, zarzucając, że wypisują bzdury itp. Mnie
    jak słusznie zauważyłeś takie dno jak ty nie obrazi, bo Ci inteligencji
    nie staje, zresztą chyba Ci nie staje wcale, bo skąd ta frustracja?

    ps. mama cię biła jak byłeś mały?